SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coraz lepsza sytuacja Wirtualnej Polski

Rekordowe przychody WP oraz rekordowa liczba 11,2 miliona unikalnych użytkowników w listopadzie

Wirtualna Polska systematycznie umacnia swoją pozycję.

 - Rośnie tak liczba jej użytkowników, jak i oglądalność stron portalu, do czego przyczyniają się uruchamiane przez WP wysokiej jakości usługi, nowe serwisy oraz ciągłe doskonalenie już istniejących. Działania Wirtualnej przekładają się na wzrost zaufania klientów, a co za tym idzie na systematyczny wzrost przychodów z reklamy i e-commerce - czytamy w komunikacie prasowym wp.pl.

W listopadzie przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej WP i realizowanych kampanii przyniosły wzrost przychodów o blisko 28% w odniesieniu do października 2004 r. i o 37% w stosunku do września roku 2004.

"Od września 2004 roku zauważamy zwiększone zainteresowanie ofertą reklamową Wirtualnej Polski - mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży WP - Wiążemy to z nowymi usługami, które doceniają Internauci, a które widoczne są na pierwszy rzut oka na stronach portalu oraz wzrostem zaufania kontrahentów do WP. Zdecydowanie zmieniliśmy pracę Biura Reklamy i pierwsze trzy miesiące tych innowacji przyniosły już efekty. Doskonalimy i poprawiamy obsługę naszych klientów, co przekłada się na realny wzrost inwestycji."

W listopadzie 2004 r. WP odnotowała najwyższą dotychczas oglądalność. Liczba odsłon stron portalu przekroczyła 1 miliard 255 tysięcy, zaś liczba unikalnych użytkowników wyniosła 11 milionów 211 tysięcy. Listopad 2004 roku przyniósł wzrost oglądalności portalu aż o 28% w odniesieniu do listopada roku 2003 r i, analogicznie, wzrost liczby unikalnych użytkowników o ponad 48%. (dane gemiusTraffic XI 2004)

Od stycznia do października 2004 przychody z e-commerce wzrosły niemal o 44% w stosunku do takiego samego czasu roku 2003. Październik 2004 przyniósł wzrost o 25% w odniesieniu do października roku ubiegłego.

Portal intensywnie pracuje nad podnoszeniem jakości udostępnianych serwisów. Wdraża też nowe usługi. "Niewątpliwie reklamodawców zainteresuje nasza oferta związanego z wyszukiwaniem, jedynego tego typu w Polsce, panelu usług biznesowych - dodaje  Grzegorz Borowski  z Wirtualnej Polski - Płatne Pozycjonowanie, Boksy Reklamowe, Autoodświerzanie strony w indeksie wyszukiwarki oraz Dodawanie i Modyfikacja w Katalogu WP, przy czym  Klient sam rozstrzyga, z których usług korzysta, dysponuje własnym Profilem Biznesowym i samodzielnie decyduje o budżecie reklamowym, gromadząc "środki płatnicze" w postaci punktów w zintegrowanej z panelem 'wirtualnej portmonetce'."

W październiku Wirtualna Polska, jako pierwszy portal, zaoferowała Internautom usługę VoIP pc2phone, pod wdzięczną nazwą Nawijka, czyli umożliwiła przeprowadzanie tanich rozmów głosowych na telefony stacjonarne i komórkowe na całym świecie. Przedstawiła też wpTrader - narzędzie giełdowe, gdzie w trybie on-line prezentowane są, w tabelach i na wykresach, notowania z GPW oraz komentarze, informacje giełdowe, wiadomości o tematyce gospodarczej i najciekawsze artykuły z prasy finansowej. Listopad przyniósł wprowadzenie, wspólnie z mBankiem najbardziej dostępnej na rynku wypukłej karty kredytowej. W pierwszych dniach grudnia portal uruchomił tanie połączenia telefoniczne z wykorzystaniem specjalnego numeru WP: 0 708 108 123.

Już wkrótce ruszy nowy serwis umożliwiający zakup, przez Sieć, w pełni legalnej muzyki.

Dołącz do dyskusji: Coraz lepsza sytuacja Wirtualnej Polski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl