Coca-Cola będzie rozwijać segment napojów herbacianych, wprowadza strategię „Total Beverage Company”
Koncern Coca-Cola zaprezentował szczegóły dotyczące launchu marki napoju Fuzetea na polskim rynku. Rozwój tego i innych brandów z segmentu napojów herbacianych wpisuje się w biznesową strategię firmy „Total Beverage Company”.
Marka napoju herbacianego Fuzetea weszła do Polski w styczniu 2018 roku, zastępując Nestea, której dystrybucją Coca-Cola zajmowała się w naszym kraju przez ostatnie lata. Prawa do brandu przejęła Hoop Cola.
- Fuzetea to jeden z naszych nowszych produktów, rozwija się najszybciej spośród wszystkich marek napojów herbacianych. Segment ten w ciągu ostatnich czterech lat rósł w tempie 1,5 razy szybszym niż napoje bezalkoholowe – mówił na spotkaniu z dziennikarzami Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services.
Ivanov podkreślił, że marka wpisuje się w strategię biznesową firmy - „Total Beverage Company”. Zakłada ona wsłuchiwanie się w potrzeby konsumentów i oferowanie im produkty, których oczekują.
- W przeszłości skupialiśmy się przede wszystkim na sprzedaży naszego flagowego produktu - Coca-Coli. Zgodnie ze strategią „Total Beverage Company” stawiamy w przyszłości na rozwój sprzedaży także innych napojów - powiedział Stoyan Ivanov.
Fuzja trendów
W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paola Sandoval, dyrektor ds. marketingu Coca-Cola Poland Services podkreśla, że polski rynek jest jednym z kluczowych dla koncernu, dlatego też podjęta została decyzja o wprowadzeniu odnoszącego sukcesu na wielu światowych rynkach brandu Fuzetea.
- Dla firmy Coca-Cola segment napojów herbacianych jest bardzo ważny. Na całym świcie funkcjonuje kilka różnych brandów. Fuzetea jest jednym z największych, o wartości miliarda dolarów. Z tą marką mamy wiele pozytywnych doświadczeń, wyniesionych z obecności w 52 krajach. To unikalny koncept fuzji, wyjątkowa formuła, łącząca w sobie jednocześnie kilka smaków. Wierzymy, że wprowadzamy w tej kategorii coś naprawdę nowego. Jesteśmy pewni, że w Polsce marka odniesie sukces - komentuje Sandova.
Przybliżając strategie rozwoju Fuzetea, przedstawicielka Coca-Coli podkreśla, że brand ten wpisuje się w tzw. „fuzję trendów” - zwrotu w stronę ekologii, zdrowego stylu życia, poszukiwania i celebrowania nowych doświadczeń. Zaobserwować je można zwłaszcza w młodszych pokoleniach - stąd wybór grupy, do której głównie kierowane będą działania marketingowe.
- Marka Fuzetea wpisuje się w takie wartości jak prawdziwość, zdrowy styl życia, zrównoważony rozwój, jak również światowe megatrendy poszukiwania nowych doznań - widoczne zwłaszcza w grupie millenialsów. Głównie z myślą o nich przygotowaliśmy działania promocyjne i marketingowe wokół wprowadzenia Fuzetea do Polski. Oczywiście sam produkt kierujemy do znacznie szerszej grupy odbiorców. Nasz napój może odpowiadać każdemu - jest pyszny, orzeźwiający i mamy nadzieję, że polscy konsumenci to docenią - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Paola Sandoval, dyrektor ds. marketingu Coca-Cola Poland Services.
Szerokozasięgowa kampania marketingowa nowego brandu rozpoczęła się już w styczniu od emisji 5-sekundowego spotu telewizyjnego. W najbliższych dniach ruszy kolejna odsłona kampanii w telewizji, tym razem pokazywany będzie spot 30-sekundowy. Promocję w telewizji wspierać będą liczne reklamy na outdoorze, działania w digitalu i social mediach.
Fuzetea będzie intensywnie promowa także poprzez liczne akcje samplingowe - w punktach sprzedaży, dużych miastach i popularnych miejscowościach wypoczynkowych.
Marka stawia także na współpracę z ambasadorami i influencerami. W tym gronie znaleźli się Barbara Kurdej-Szatan, aktorka, Anna Skura, blogerka i podróżniczka znana jako What Anna Wears, Gabriela Drzewiecka, dziennikarka, Paula Jagodzińska, autorka bloga Beauty Fashion Shopping, Karolina i Adrian Jędrzejczyk, twórcy bloga parentingowego Szafeczka, Osi Ugonoh, modelka, Michał Będźmirowski, bloger parentingowo-lifestyle’owy znany jako Modny Tata oraz Jacek Gadzinowski, youtuber znany pod pseudonimem Jack Gadovsky.
Działania marketingowe Fuzetea prowadzą Mediacom (planowanie i zakup mediów), McCann Worldgroup (ATL), Fortis (reklama BTL), LiquidThread (digital) oraz Hill+Knowlton Strategies (PR).
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola będzie rozwijać segment napojów herbacianych, wprowadza strategię „Total Beverage Company”
Oto, co robie .............. EARN55.com