"Claudia" w dół
Mimo spadku "Claudia" liderem pod względem przychodów reklamowych brutto w rankingu miesięczników.
Natomiast coraz lepszy wyniki notuje 'Murator', w ciągu siedmiu miesięcy 2005 r. pismo z szóstego miejsca przesunęło się na trzecie. "Murator" odnotował wzrost przychodów reklamowych na poziomie +25% ("Claudia" -3%, "Twój Styl" -10%)* - wynika z danych Expert Monitor.
|
|
01-07.2004 |
01-07.2005 |
1 |
CLAUDIA |
35 640 862 zł |
34 574 234 zł |
2 |
TWÓJ STYL |
28 372 169 zł |
25 629 080 zł |
3 |
MURATOR |
14 480 950 zł |
18 099 840 zł |
4 |
ELLE |
15 862 675 zł |
18 086 657 zł |
5 |
GLAMOUR |
19 730 240 zł |
17 744 220 zł |
6 |
OLIVIA |
16 681 221 zł |
16 332 512 zł |
7 |
COSMOPOLITAN |
14 536 732 zł |
14 531 154 zł |
8 |
PORADNIK DOMOWY |
10 955 208 zł |
13 831 971 zł |
9 |
PANI |
7 363 586 zł |
11 468 693 zł |
10 |
SUKCES |
1 813 076 zł |
10 573 778 zł |
*źródło: Expert Monitor, przychody reklamowe brutto, 01-07.2005 vs 01-07.2004
Dołącz do dyskusji: "Claudia" w dół