'CKM' liderem, "Playboy" w dół
Miesięcznik 'CKM' zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn.
'CKM' (Marquard Media Polska) miał w czerwcu sprzedaż ogółem na poziomie 81 489 egz. (o około 3 000 mniej niż w czerwcu 2005 roku) – wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu znalazł ”Men’s Health Polska” (Motor-Presse Polska), a na trzecim polska edycja miesięcznika "Playboy" - największy spadek sprzedaży.
czerwiec | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 81489 | 84203 |
Men’s Health Polska | 63178 | 62854 |
Playboy | 55448 | 92546 |
Dobry wynik zanotował shoppingowy magazyn Agory 'Logo' (miesięcznik od marca, wcześniej kwartalnik), który w czerwcu osiągnął sprzedaż 69 346 egz. (rok wcześniej 66 796).
Średnia sprzedaż ogółem ”CKM” w pierwszej połowie tego roku wyniosła 86 856 egz. (spadek o 7 proc.). Na drugim miejscu znalazł się ”Playboy” – 73 949 egz. (wzrost w o 9 proc.), a na trzecim ”Men’s Health” 60 085 (spadek o 2 proc.).
Dołącz do dyskusji: 'CKM' liderem, "Playboy" w dół