CityJet ogłasza przetarg na swój budżet reklamowy
Należące do Air France linie lotnicze CityJet ogłosiły przetarg naswój paneuropejski budżet reklamowy.
Nie korzystający obecnie z usług żadnej agencji przewoźnikzaprosił do przetargu wiele różnych sieci reklamowych.
Obsługujący połączenia dla pasażerów biznesowych na trasachpomiędzy największymi europejskimi miastami CityJet poprosiłagencje o stworzenie zintegrowanej kampanii promującej usługi liniiwśród społeczności biznesowej.
Planowana kampania ma połączyć różne kroki podjęte przez CityJetna rzecz swojego rozwoju w ciągu ostatnich trzech lat. Przykładowow ubiegłym roku firma przejęła za 180 milionów euro holenderskielinie VLM oraz zakupiła 25 nowych samolotów, zastępując tym samymflotę, która była jedną z najstarszych w Europie.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: CityJet ogłasza przetarg na swój budżet reklamowy