Captain Jack z nową kampanią dla miejskich piratów
Marka piwa Captain Jack (Kompania Piwowarska) tuż po bożonarodzeniowych świętach rusza z aktywacją miejską. Wspierać ją będzie kampania reklamowa przygotowana przez Hand Made, Grandes Kochonos, Bardzo, Dynamo, Platige Image, Kropka Bordo, Prism i Mango Design.
Karnawałowa aktywacja rozpocznie się 27 grudnia 2019 i potrwa do 23 lutego 2020. Przez kolejnych osiem tygodni do zdobycia będą imprezowe wyjazdy na Karaiby – Kubę lub Dominikanę, Instaxy Mini oraz zestawy piw dla całej ekipy na karnawałowe domówki. Promocja obejmie oba warianty piwa – Captain Jack o smaku rumu oraz Captain Jack Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy.
Aktywację wesprą influencerzy - Suchar Codzienny, W.E.N.A., Agatycze, Honorata Skarbek. Wszyscy przedstawią na swoim profilu społecznościowym nowe zadanie konkursowe.
Captain Jack z kampanią reklamową
Akcji towarzyszyć będzie kampania, która obejmie spot telewizyjny, billboardy, działania w digitalu i social mediach, PR oraz wyróżnialne materiały zapewniające widoczność w punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny odpowiada Hand Made.
Za realizację spotu odpowiadają agencje Grandes Kochonos oraz Bardzo, za produkcję studio filmowe Dynamo, a za postprodukcję Platige Image. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się ZenithOptimedia Group. Promocję obsługuje Kropka Bordo, a aktywację w digitalu i komunikację PR prowadzi Hand Made. Billboardy zaprojektowała agencja Prism, a promocyjne butelki – Mango Design.
Dołącz do dyskusji: Captain Jack z nową kampanią dla miejskich piratów