SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Captain Jack z nową kampanią dla miejskich piratów

Marka piwa Captain Jack (Kompania Piwowarska) tuż po bożonarodzeniowych świętach rusza z aktywacją miejską. Wspierać ją będzie kampania reklamowa przygotowana przez Hand Made,  Grandes Kochonos, Bardzo, Dynamo, Platige Image, Kropka Bordo, Prism i Mango Design.

Karnawałowa aktywacja rozpocznie się 27 grudnia 2019 i potrwa do 23 lutego 2020. Przez kolejnych osiem tygodni do zdobycia będą imprezowe wyjazdy na Karaiby – Kubę lub Dominikanę, Instaxy Mini oraz zestawy piw dla całej ekipy na karnawałowe domówki. Promocja obejmie oba warianty piwa – Captain Jack o smaku rumu oraz Captain Jack Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy.

Aktywację wesprą influencerzy - Suchar Codzienny, W.E.N.A., Agatycze, Honorata Skarbek. Wszyscy przedstawią na swoim profilu społecznościowym nowe zadanie konkursowe.

Captain Jack z kampanią reklamową

Akcji towarzyszyć będzie kampania, która obejmie spot telewizyjny, billboardy, działania w digitalu i social mediach, PR oraz wyróżnialne materiały zapewniające widoczność w punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny odpowiada Hand Made.

Za realizację spotu odpowiadają agencje Grandes Kochonos oraz Bardzo, za produkcję studio filmowe Dynamo, a za postprodukcję Platige Image. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się ZenithOptimedia Group. Promocję obsługuje Kropka Bordo, a aktywację w digitalu i komunikację PR prowadzi Hand Made. Billboardy zaprojektowała agencja Prism, a promocyjne butelki – Mango Design.

Dołącz do dyskusji: Captain Jack z nową kampanią dla miejskich piratów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl