SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ważna informacja Canal+ w sprawie HBO Max i Max

Canal+ Polska poinformował w dziale pomocy technicznej o zmianach w związku z  rebrandingiem HBO Max na Max. Abonenci zostaną przeniesieni do Pakietu Standardowego, ale czasowo będą mogli korzystać z Pakietu Premium, pozwalającego na odtwarzanie treści 4K. Aplikacja Max pojawi się na dekoderach 4K DualBox+, a następnie 4K UltraBox+.

11 czerwca serwis HBO Max przejdzie do historii. Jej miejsce zajmie Max, którego oferta będzie bogatsza. Nie będą to jedynie produkcje HBO, DC, Cartoon Network czy Warner Bros. Pictures. Będzie można korzystać także z programów emitowanych na antenie TVN, seriali Playera oraz treści rozrywkowych i dokumentalnych Discovery+. Ma to oznaczać nawet dwa razy więcej treści. 

Dotychczas obowiązywał jeden pakiet HBO Max, którego standardowa cena wynosiła 29,99 zł miesięcznie lub 19,99 zł dla osób, które wykupiły subskrypcję do końca marca 2022 roku i jej nie przerwały. Klienci Canal+ lub Canal+ online za opcję HBO z dostępem do serwisu musieli płacić 20 zł. Teraz pakietów będzie więcej.

W przypadku subskrypcji bezpośredniej (przez Max) Pakiet Standardowy ma zawierać reklamy i kosztować 19,99 zł miesięcznie lub 199 zł rocznie. Pakiet Standardowy nie będzie zawierał reklam, pozwoli na pobranie do 30 tytułów. Jego koszt to 29,99 zł miesięcznie lub 299 zł rocznie. Oba tańsze pakiety pozwalają na oglądanie treści Full HD. 49,99 zł miesięcznie lub 499 zł rocznie ma kosztować Pakiet Premium. Dzięki niemu będzie można pobrać do 100 tytułów i oglądać wybrane produkcje w 4K/Dolby Atmos.

Jak długo potrwa promocja na Pakiet Premium?

W dziale pomocy technicznej Canal+ zauważył, że zmiany w ofercie następują wskutek decyzji dostawcy. - Twoje dotychczasowe konto w HBO Max zostanie automatycznie przeniesione do Max na plan Standardowy, jednak czasowo otrzymasz promocyjny dostęp do pakietu Premium: w przypadku dostępu do HBO Max w ramach oferty z zobowiązaniem – do końca okresu zobowiązania, w przypadku dostępu do HBO Max w ramach oferty bez zobowiązania – do 30 września 2024 r. - poinformował Canal+.

Zobacz także: Serwis Max jest tani czy drogi?. „Oferta zbieżna z pakietami Playera”

Firma nadmieniła, że jej klientów nie czekają w związku z rebrandingiem HBO Max żadne podwyżki. W związku ze zmianą nazwy nie można więc rozwiązać umowy. - Cena dostępu do serwisu pozostaje zgodna z warunkami Twojej oferty, czyli zapłacisz za Max tyle samo, co dotychczas za HBO Max. Do serwisu zalogujesz się dotychczasowym loginem i hasłem z HBO Max. Jeśli nie rejestrowałeś konta w HBO Max, instrukcję znajdziesz po kliknięciu w poniższy przycisk. Promocja obowiązuje pod warunkiem kontynuowania korzystania z usługi. W okresach testowych i promocyjnych abonentowi mogą zostać udostępnione dodatkowe nieobjęte umową usługi. Udostępnienie, jak i wycofanie takich usług nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody abonenta i nie stanowi zmiany umowy - dodał dostawca płatnej telewizji.

Do jakiego pakietu zostaną przeniesieni subskrybenci Canal+ online? - Będzie to pakiet standard. Cena pozostanie bez zmian – informuje z kolei użytkowników zespół obsługi klienta. Nie zdradza czy w tym przypadku również będzie obowiązywał promocyjny dostęp do Pakietu Premium do końca września.

Bez opcji Kanały TV i Sport w Canal+

W subskrypcji bezpośredniej poza trzema pakietami, ma być oferowana jeszcze opcja Kanały TV i Sport. Ma zawierać 25 kanałów telewizyjnych TVN Warner Bros. Discovery (TVN24, TVN24 BiS, CNN, Eurosport 1, Eurosport 2, TVN 7, TTV, METRO, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Warner TV, HGTV, Travel Channel, Food Network, Animal Planet, Cartoon Network, Cartoonito, ID, TLC, Discovery Channel, Discovery Historia, Discovery Life, Discovery Science oraz DTX). - Pakiet dodatkowy Kanały TV i Sport, nie jest dostępny w Canal+.  Nasi Klienci mają dostęp do kanałów TV w swoich pakietach Canal+, na dekoderze oraz w Canal+ online - tłumaczy operator.   

- Jeżeli do tej pory korzystałeś z aplikacji HBO Max, nie musisz rejestrować się do Max – wystarczy, że zalogujesz się dotychczasowym loginem i hasłem. Jeśli chcesz korzystać z serwisu na Smart TV lub urządzeniu mobilnym (smartphone, tablet), pamiętaj o pobraniu aplikacji Max - wyjaśnia Canal+. Nadmienia, że po starcie serwisu Max, nie będzie można korzystać z aplikacji HBO Max. Uruchomienie Max nie wpływa na obecność kanałów: HBO, HBO 2 i HBO 3 w ofercie Canal+ i Canal+ online. Dalej będą nadawane. 

Zobacz także: Serwis Max w ofercie Polsat Box. Do jakiego pakietu trafią klienci?

- Klienci posiadający HBO Max zachowają swoje wcześniejsze profile, historię oglądania i tytuły w sekcjach „kontynuuj oglądanie” i „moja lista” – wszystko to będzie na nich czekać na platformie Max. Tytuły pobrane w HBO Max nie zostaną przeniesione na Max – klienci będą musieli ponownie pobrać treści na platformie. Użytkownicy z ograniczeniami wiekowymi na swoich profilach HBO Max będą musieli ponownie sprawdzić ustawienia wiekowe po migracji do Max, aby upewnić się, że oni lub członkowie ich rodziny mogą oglądać tylko treści odpowiednie dla swojego wieku  - dodaje Canal+.

Canal+ zdradził, że aplikacja Max będzie działać na dekoderach 4K DualBox+, a w późniejszym terminie także na 4K UltraBox+. Ponadto możliwe będzie korzystanie z platformy na telewizorach i przystawkach z Android TV/Google TV (Sony, Xiaomi, TCL), telewizorach Samsung (modele od 2016 roku i nowsze), LG (WebOS 3.5 i nowsze), odtwarzaczach Apple TV, Amazon Fire TV (Cube, Stick TV), konsolach do gier PlayStation 4 i 5, Xbox Series X/S oraz One, komputerach (z systemami Windows, MacOS - przeglądarki Chrome, Edge, Firefox, Safari), telefonach i tabletach (Android 5.1 i nowsze, iPhone i iPad - iOS14 i nowsze oraz iPhone 6s, iPad Air 2 i nowsze).

Dołącz do dyskusji: Ważna informacja Canal+ w sprawie HBO Max i Max

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl