Bosch przekonuje, że zmywarka to oszczędność czasu, który można poświęcić rodzinie
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Bosch, promująca zmywarki producenta.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/bosch-zmywarki-655.png)
Spot przedstawia, jak posiadanie zmywarki oszczędza czas, który można poświęcić najbliższym.
Emisję spotu w telewizji uzupełnia dwumiesięczna kampania internetowa, aktywności e-commerce, obecność na porównywarkach cenowych oraz działania w mediach społecznościowych.
Komunikacji towarzyszy informacja o trwającej już promocji z marką Finish - przy zakupie dowolnej zmywarki Bosch, konsument otrzyma zestaw kapsułek Finish Quantum.
Dodatkowo, producent przygotował konkurs „Perfekcyjny efekt zmywania”. Klienci, którzy w terminie od 16 sierpnia do 15 października br. kupią zmywarkę marki Bosch (akcją objęte są wszystkie modele, wejdą na stronę konkursową i odpowiedzą na pytanie konkursowe, mają szansę na zwrot pieniędzy za zakupiony sprzęt.
Za kreację materiałów POS odpowiada TStudio Tomasz Lechociński. Plan mediowy kampanii telewizyjnej i VOD przygotował dom mediowy Zenith. Plan komunikacji online przygotował ACR Media House, Kropka Bordo.
Dołącz do dyskusji: Bosch przekonuje, że zmywarka to oszczędność czasu, który można poświęcić rodzinie