SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bardzo słaby tydzień TVP2 - w górę Polsat, TV4 i TTV

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęła TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 25 do 31 marca 2013 roku spadł o 1,21 pkt. proc. do 14,07 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 13,45 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, którego wynik wyniósł 13,01 proc. po wzroście o 0,22 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2 (10,15 proc., w dół o 0,83 pkt. proc.).

NAM18.03 - 24.0325.03 - 31.03
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVP115,28%14,07%
2TVN13,81%13,45%
3Polsat12,79%13,01%
4TVP210,98%10,15%
5TVN73,84%3,78%
6TV43,00%3,32%
7TVP INFO2,96%2,91%
8TVN242,95%2,84%
9TV PULS2,59%2,82%
10Polsat21,83%1,71%
11TTV - Twoja Telewizja0,86%0,98%
12TVP Seriale0,87%0,95%
13Polsat News0,97%0,93%
14Puls 20,84%0,87%
15AXN0,75%0,85%
16MiniMini+0,74%0,77%
17Polo TV0,61%0,76%
18Polsat Sport0,62%0,69%
19Nickelodeon0,72%0,68%
20Discovery0,72%0,68%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się TVN, która straciła tutaj 0,72 pkt. proc. do 14,77 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,13 pkt. proc. do 14,26 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (spadek o 1,28 pkt. proc. do poziomu 10,10 proc.).

NAM18.03 - 24.0325.03 - 31.03
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVN15,49%14,77%
2Polsat14,39%14,26%
3TVP111,38%10,10%
4TVP29,80%9,21%
5TVN73,87%3,80%
6TV42,68%3,13%
7TV PULS2,82%3,08%
8TVN242,31%2,17%
9Polsat21,92%1,73%
10TVP INFO1,49%1,40%
11Discovery1,18%1,14%
12TVP Seriale0,98%1,12%
13Polo TV0,94%1,09%
14AXN0,98%1,08%
15Polsat Sport0,74%0,92%
16Eska TV0,90%0,86%
17TTV - Twoja Telewizja0,80%0,85%
18Puls 20,66%0,83%
19Comedy Central0,75%0,81%
20National Geographic0,61%0,81%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,67 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.03.2012 - 31.03.2013 - grupa 4+

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 4+ 
125-03-2013TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./6670808
229-03-2013TVP1ANNA GERMAN /SER.ROS.POL.CHORW.UKR./6030096
327-03-2013TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./5532259
431-03-2013TVP1RANCZO /SER.KOM.POL./5467634
526-03-2013TVP1ELIMINACJE MISTRZOSTW SWIATA - MECZ PILKI NOZNEJ5232517
628-03-2013TVP1OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./4435285
725-03-2013TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./4425750
831-03-2013TVP1SPORT /SERWIS SPORT./4385772
926-03-2013TVP1TELEEXPRESS4379423
1026-03-2013TVP1WIADOMOSCI4308245
1125-03-2013TVNFAKTY4191794
1231-03-2013TVP1JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/3313583
1325-03-2013TVNNA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./3236214
1425-03-2013TVP2KULISY SERIALU M JAK MILOSC 3228659
1530-03-2013TVP1T-MOBILE EKSTRAKLASA 2012 /MAG.SPORT.POL./3180535


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.03.2012 - 31.03.2013 - grupa 16-49

Lp.DataStacjaProgramOglądalność 16-49
125-03-2013TVP2M JAK MILOSC /TELENOW.POL./2513959
226-03-2013TVP1ELIMINACJE MISTRZOSTW SWIATA - MECZ PILKI NOZNEJ2491685
327-03-2013TVP2NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./1943644
431-03-2013TVP1RANCZO /SER.KOM.POL./1693738
525-03-2013TVNFAKTY1538014
630-03-2013TVNX FACTOR /PROG.ROZR.POL./1535313
727-03-2013PolsatNIE ZADZIERAJ Z FRYZJEREM /FILM KOM.USA/1478417
829-03-2013TVP1ANNA GERMAN /SER.ROS.POL.CHORW.UKR./1416173
925-03-2013TVP2BARWY SZCZESCIA /SER.POL./1405195
1031-03-2013TVP2OCH KAROL 2 /FILM KOM.POL./1369652
1127-03-2013TVNTOP MODEL - ZOSTAN MODELKA /REALITY SHOW POL./1359384
1226-03-2013TVP1SPORT /SERWIS SPORT./1351813
1327-03-2013PolsatSWIAT WEDLUG KIEPSKICH /SER.KOM.POL./1315521
1428-03-2013PolsatWYDARZENIA1314500
1526-03-2013TVNNA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./1283684

Dołącz do dyskusji: Bardzo słaby tydzień TVP2 - w górę Polsat, TV4 i TTV

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arek
Generalnie wszystkie programy emitowane w okolicy świąt wielkanocnych potraciły widzów.
odpowiedź
User
Biją się o Złotą Patelnię
To już nie są porażki. To zapowiedź całkowitej klęski TVP. "Wiadomości" nie istnieją (są gdzieś tam, za "Wydarzeniami"). Główne pasmo z ex-gwiazdami TVN komercyjnie padło. Wiosna raczej nie przyniesie istotnych wpływów reklamowych. Rekord prezesa, minus 177 mln PLN jest poważnie zagrożony.
odpowiedź
User
Bessa
No, no, mimo takich audycji bessa, reklamowa plaża.
odpowiedź