"Bar" w CKM
Grudniowy CKM naładowany niespodziankami
Magazyn CKM, wydawany przez JMG Magazine Publishing Company, w numerze grudniowym (na rynku 12 listopada) przygotował dla swoich czytelników prezent - trendową smycz z logo. Dodatkowo okładkę numeru zdobi uczestniczka polsatowskiego reality show "BAR" - Agnieszka Tomala. Wydanie grudniowe wspierane jest kampanią w telewizji, radio i prasie.
Kampania przeprowadzona zostanie również w 12 kinach, w 9 miastach Polski. Spoty będą emitowane na 117 ekranach, przed filmem "Matrix". Kampania CKM-u, podobnie jak magazyn, kierowana jest do młodych, dynamicznych mężczyzn z dużym poczuciem humoru.
CKM uruchomił również własny program radiowy "Krótka seria z CKM-u" emitowany raz w tygodniu w około 50 stacjach lokalnych w całej Polsce. Program w zabawny sposób wykorzystuje formułę magazynu i tym samym go promuje.
Dołącz do dyskusji: "Bar" w CKM