Atmedia sprzedaje kampanie wideo w serwisie PolskaStacja.pl
Radio internetowe PolskaStacja.pl dołączyło do portfolio internetowego firmy Atmedia. Broker ma wyłączność na sprzedaż reklam wideo w playerze na stronie serwisu.
PolskaStacja.pl to 27. witryna w ofercie online Serwis ten dołączył do pakietu @VoD, uzupełniając m.in. ofertę Iplex.pl, tvgry.pl, serwisów AXN, Domo.TV i Kuchni.TV.
- Nowy serwis wzmacnia atuty oferty online Atmedia. Gwarantuje dotarcie do młodego użytkownika, daje szerokie możliwości łączenia kampanii internetowych z telewizyjnymi i potencjał tworzenia akcji specjalnych - mówi Marta Wiercińska, zastępca dyr. sprzedaży w Atmedia.
W październiku br. z playera na stronie serwisu PolskaStacja.pl korzystało ponad 586 tys. unikalnych użytkowników (dane Google Analytics).
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Atmedia sprzedaje kampanie wideo w serwisie PolskaStacja.pl