„Apetyczne inspiracje” promują Apetinę na Pintereście
Firma Arla Foods rozpoczęła działania promocyjne serków Apetina w serwisie Pinterest. Konkurs pod hasłem „Apetyczne inspiracje” jest częścią kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje”.

Akcja stanowi element trwającej kampanii „Dobrze się komponuje” (przeczytaj o niej więcej), stąd odwołanie do nazwy sekcji serwisu Ugotuj.to poświęconej serkom kremowym Apetina.
Głównym celem konkursu jest rekrutacja nowych subskrybentów kanału i zbudowanie zaangażowania wśród jego użytkowników. Nagrodę może zdobyć każdy, niezależnie od posiadanych zdolności kulinarnych czy fotograficznych. Spośród materiałów opublikowanych na profilu ApetinaPolska wybierane będzie jedno zdjęcie.
W ramach wsparcia konkursu przewidziano reklamy emitowane w internecie.
Za opracowanie strategii komunikacji i realizację działań w ramach serwisu Pinterest odpowiada agencja Xconcept.
Dołącz do dyskusji: „Apetyczne inspiracje” promują Apetinę na Pintereście