SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media

Andrzej Szpalerski objął funkcję dyrektora działu badań telewizyjnych w spółce ZPR Media. To nowe stanowisko w firmie.

Andrzej SzpalerskiAndrzej Szpalerski

Szpalerski kieruje zespołem, który pracuje na rzecz stacji telewizyjnych Grupy ZPR Media (Fokus TV, Polo TV, Eska TV i VOX Music TV) oraz wchodzącego w skład grupy brokera telewizyjnego IDMnet.

Andrzej Szpalerski od stycznia 2014 roku pełnił funkcję zastępcy dyrektora ds. badań w biurze sprzedaży reklam w IDMnecie, gdzie odpowiadał za analizy dotyczące rynku telewizyjnego.

Wcześniej przez trzy lata związany był z firmą Atmedia. W przeszłości pracował także w dziale badań i analiz Telewizji Polsat oraz w domu mediowym OMD Poland.

Dołącz do dyskusji: Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
august
"Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media"

A umowę z NFZ-em podpisali???
odpowiedź
User
Nick
Swietnie! Super człowiek
odpowiedź
User
AK
Gratulacje! Bardzo dobry profesjonalista. Słuszna decyzja.
odpowiedź