Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media
Andrzej Szpalerski objął funkcję dyrektora działu badań telewizyjnych w spółce ZPR Media. To nowe stanowisko w firmie.
Szpalerski kieruje zespołem, który pracuje na rzecz stacji telewizyjnych Grupy ZPR Media (Fokus TV, Polo TV, Eska TV i VOX Music TV) oraz wchodzącego w skład grupy brokera telewizyjnego IDMnet.
Andrzej Szpalerski od stycznia 2014 roku pełnił funkcję zastępcy dyrektora ds. badań w biurze sprzedaży reklam w IDMnecie, gdzie odpowiadał za analizy dotyczące rynku telewizyjnego.
Wcześniej przez trzy lata związany był z firmą Atmedia. W przeszłości pracował także w dziale badań i analiz Telewizji Polsat oraz w domu mediowym OMD Poland.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Szpalerski dyrektorem działu badań telewizyjnych w ZPR Media
A umowę z NFZ-em podpisali???