SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ANA: większość reklamodawców planuje zmniejszyć swoje budżety

Trudna sytuacja czeka amerykański rynek reklamy w II połowie bieżącego roku.

Z badania przeprowadzonego przez organizację Association of National Advertisers (ANA) wynika, że 53 ze 100 reklamodawców w USA spodziewa się, iż na skutek trudnej sytuacji gospodarczej ich budżety reklamowe zostaną w II połowie bieżącego roku zmniejszone - informuje serwis Adweek.

87 procent reklamodawców już szuka oszczędności w trwających kampaniach reklamowych i marketingowych. Z tej grupy 53 procent planuje zmniejszyć swoje ogólne budżety o 1 do 10 procent, 27 procent o 11 do 20 procent, a 10 procent nawet o ponad 30 procent.

Z badania ANA wynika również, że 2/3 reklamodawców zamierza szukać oszczędności w takich obszarach jak budżety medialne i budżety na produkcję reklam, a 61 procent planuje przesunąć w czasie albo całkowicie zrezygnować z nowych projektów.

Badanie obejmowało reklamodawców z wielu różnych branż, m.in. farmaceutycznej, finansowej, handlowej, dóbr konsumenckich, komputerowej i technologicznej.

źródło: Adweek

  • Więcej informacji:
  • ANA

Dołącz do dyskusji: ANA: większość reklamodawców planuje zmniejszyć swoje budżety

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl