38 Content Communication, Don't Worry i Dragon Rouge wypromują polskie auto elektryczne Izera
Spółka ElectroMobility Poland wybrała do obsługi komunikacji marki polskich samochodów elektrycznych Izera konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don't Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno - brandingowej Dragon Rouge.
Podczas premiery Izery pod koniec lipca br., spółka ElectroMobility Poland zaprezentowała dwa prototypy demonstracyjne samochodów elektrycznych: białego SUV–a i czerwonego hatchbacka.
Spółka pokazała także nazwę, logo oraz ogłosiła hasło polskiej marki samochodów elektrycznych „Izera. Milion powodów, by jechać dalej”. Działania komunikacyjne zaplanowane są do końca 2020 roku.
W ramach kampanii 38 Content Communication odpowiada za strategię komunikacji dla ElectroMobility Poland oraz marki Izera obejmującą public relations, public affairs, personal branding ekspertów, social media, kampanię influencerską, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie i pozycjonowanie strony internetowej izera.pl.
Agencja Don’t Worry odpowiadała za przygotowanie materiałów wizerunkowych na potrzeby realizacji kampanii PR oraz opracowanie koncepcji i kompleksową produkcję premiery online w formule live. Do zadań agencji należała również organizacja oprawy multimedialnej i technicznej oraz koordynacja całego wydarzenia.
Działania personal branding realizuje Magna Talenta, natomiast kampanię z influencerami przygotowała agencja BrandLift.
Koncepcja nowej marki, jej logo, hasło, pełna identyfikacja wizualna oraz część materiałów komunikacyjnych zostały opracowane przez warszawskie biuro agencji strategiczno-brandingowej Dragon Rouge.
Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication, Don't Worry i Dragon Rouge wypromują polskie auto elektryczne Izera