Pod hasłem „Kierunek Wielkanocne Obdarowywanie” wystartowała wiosenna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników, Sodexo Benefits and Rewards Services. Głównym przekazem kampanii jest budowanie lojalności poprzez oferowanie pracownikom podarunków z okazji świąt wielkanocnych. Kampania obejmuje działania direct marketingowe, reklamę w prasie biznesowej, magazynach branżowych i w Internecie.
Sodexo Benefits and Rewards Services oferuje kompleksowe usługi motywacyjne zaprojektowane tak, by zapewnić pracodawcom jak najlepsze wsparcie w dwóch kluczowych obszarach: lojalność i efektywność pracowników. Kampania wielkanocna została w pełni poświęcona tym dwóm obszarom ze szczególnym uwzględnieniem oferty wielkanocnych prezentów, które budują zaangażowanie i lojalność zatrudnionych. W tej roli promowane są Kupony i Karty Podarunkowe Sodexo, a także Karta Lunch Pass, Flexi Pass oraz Sodexo Select - nowoczesna platforma do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi.
Istotnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi Klientami
za pośrednictwem materiałów drukowanych i mediów. Reklamy i materiały eksperckie ukażą się
w kluczowych mediach biznesowych oraz branżowych z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
Z kolei działania w Internecie koncentrują się na sieci Google. Kampania obejmuje także dedykowaną stronę www.SodexoMotywacja.pl, gdzie jej użytkownicy będą mogli zapoznać się
z ofertą Sodexo w podziale na dwa obszary: lojalność i efektywność.
Za kreację materiałów direct marketingowych oraz reklamę w prasie, a także za prowadzenie kampanii w Google, odpowiada agencja Peppermint. Media plan opracował dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.