- Zawsze mieliśmy duży sentyment do sportu, więc z przyjemnością wsparliśmy tak znakomite wydarzenie jakim są zawody Pucharu Świata w Zakopanem. To dla nas kolejna okazja, aby pokazać, że firma jest aktywa w promowaniu polskiego sportu. Szczególnie, że to impreza o naprawdę międzynarodowej randze, od lat ciesząca się olbrzymim zainteresowaniem polskich kibiców. A wszystko co dotyczy Podhala jest nam szczególnie bliskie - mówi Wiesław Wojas, Prezes Zarządu WOJAS SA.
Zawody w skokach narciarskich 2011 r. to już 18. edycja Letniego Grand Prix. Impreza rozpoczęła się 17 lipca w Wiśle, a zakończy – 3 października w Klingenthal. Cykl składa się z 10 konkursów indywidualnych oraz dwóch drużynowych. Po raz pierwszy w historii tych zawodów odbywa się rozgrywany w Polsce Lotos Poland Tour - cykl czterech zawodów skoków narciarskich (trzech indywidualnych i drużynowego) na trzech polskich skoczniach: Malince w Wiśle, Skalitem w Szczyrku i Wielkiej Krokwi w Zakopanem.
Logo marki WOJAS widoczne było m.in. na numerach startowych zawodników, telebimach, belce startowej i na podium podczas turnieju w Zakopanym.