Na początku listopada startują największe okołoziemskie regaty – Volvo Ocean Race. W polskich mediach ruszyła właśnie kampania reklamowa Volvo XC60 nawiązująca do tematyki regat. Kampania Volvo będzie również obecna w kinach w 14 miastach w Polsce.
Regaty Volvo Ocean Race 2011/2012 będą 11. edycją imprezy. Na żeglarzy czeka 10 portów na 6 różnych kontynentach i 39 000 mil morskich do pokonania w ciągu 8 miesięcy.
Dla Volvo regaty to nie tylko wyścig, ale także filozofia życia. Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się na kampanię tematyczną, prezentujące najpopularniejsze w Polsce Volvo właśnie w kontekście regat. Volvo Ocean Race to bardzo ważne wydarzenie w świecie żeglarskim, wspaniałe łodzie, piękne widoki, niesamowite emocje. Tą atmosferę chcieliśmy pokazać w również w Polsce, Volvo XC60 nadawało się do tego idealnie.– mówi Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska.
Kampania o charakterze wizerunkowym obejmie swoim zasięgiem nie tylko ogólnopolską telewizję - TVN, Polsat, ale również kanały tematyczne, a także magazyny lifestylowe, motoryzacyjne oraz prasę biznesową. Volvo zaplanowało również spoty kinowe, w sieci Cinema City. Oprócz kampanii ogólnopolskiej, oddziały dealerskie mogą przeprowadzić własne kampanie w lokalnych mediach.
Za przygotowanie spotów odpowiadała grupa StyleWar i Stink. Z kolei ich adaptacją na polskim rynku zajęły się agencje Brainshop U-boot oraz K2 Internet.
Spoty reklamowe są dostępne na profilu Volvo Auto Polska na kanale YouTube - http://www.youtube.com/volvoautopolska. Więcej informacji na temat regat Volvo Ocean Race można również znaleźć pod adresem www.volvocars.pl, www.VolvoOceanRace.com oraz media.volvo.pl