Rozpoczęła się wiosenna kampania marki Viscoplast. Telewizyjne spoty reklamowe i bannery w największych serwisach www będą promować linię plastrów Viscoplast do kompleksowej ochrony stóp.
Nadchodzi sezon na szpilki i sandały - nowa kampania plastrów Viscoplast pokazuje w jaki sposób pielęgnować stopy, by świetnie prezentowały się w odkrytym obuwiu.
Kampania zakłada dwa etapy emisji spotów oraz bannerów. Pierwszy z nich rozpocznie się w połowie kwietnia i potrwa do 28 kwietnia br. Kolejny ruszy 6 maja, a zakończy się 19 maja br.
15 – sekundowy spot emitowany będzie na antenie największych stacji telewizyjnych: TVP, TVN oraz Polsat. Spot zostanie opublikowany również w kanale YouTube firmy 3M. Kampania bannerowa prowadzona będzie w największych serwisach ogólnopolskich (np. Onet.pl, O2.pl) oraz portalach kobiecych.
- Założeniem kampanii pod hasłem: „Viscoplast, stopy go uwielbiają!” jest wzmocnienie świadomości konsumentów nt. kompleksowej oferty plastrów Viscoplast na stopę, które chronią przed otarciami, ułatwiają gojenie się pęcherzy, a także pomagają w usuwaniu odcisków – Marta Sieradzan z 3M w Polsce.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Havas Worldwide Warsaw. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC. Kampanii telewizyjnej towarzyszą prowadzone równolegle przez Havas PR Warsaw działania PR .