Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-07-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

PinPoint: tak skutecznych kampanii jeszcze w Polsce nie było

Usługa PinPoint koncentruje się na precyzyjnym dotarciu do potencjalnego klienta i zbudowaniu z nim relacji. PinPoint to inaczej personalizowane kampanie multikanałowe, które integrują pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, directmail, video i PURL (personalizowane URL). To pierwsza na polskim rynku oferta integracji tych pięciu kanałów komunikacji z klientami, która zapewnia wysoką efektywność prowadzonych działań.

- Directmail, e-mail i SMS to dobrze znane marketerom narzędzia marketingu bezpośredniego. Postanowiliśmy połączyć je z najnowszymi instrumentami: oferowanym przez nas od kilku miesięcy PURLON-em, czyli stroną internetową ze spersonalizowaną pod konkretnego klienta ofertą. Aby wzmocnić siłę przekazu marketingowego w usłudze PinPoint dołączane są materiały video, które dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii są także spersonalizowane pod konkretnego użytkownika – mówi Michael Banaszczyk, Marketing & Sales Manager w Emerson DC .

PinPoint zapewnia synergię najskuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego w ramach jednego w pełni integralnego i zautomatyzowanego narzędzia, które daje możliwość dotarcia do klientów z wartościową ofertą. Gwarantuje to zwiększenie efektywności działań marketingowych, rozwój trwałych i wartościowych relacji z klientami oraz  optymalizację kosztu dotarcia do pojedynczego odbiorcy.

- Dzisiejsi konsumenci korzystają z bardzo bogatego wachlarza narzędzi komunikacji. Integracja w usłudze PinPoint aż pięciu różnych kanałów dotarcia gwarantuje, że przekaz dotrze do klienta. Jednocześnie może wybrać najwygodniejszy z jego punktu widzenia kanał komunikacji zwrotnej: może potwierdzić chęć skorzystania z oferty np. na przygotowanej dla niego stronie internetowej albo odesłać tradycyjną pocztą formularz w formie papierowej. Połączenie wygody
i personalizacji powoduje, że przesyłka bardziej zwraca uwagę klienta i zachęca do zapoznania się z jej zawartością.
W ten sposób reklamodawca buduje zaangażowanie odbiorcy, które jest kluczowe w procesie sprzedaży oraz zwiększaniu lojalności klienta. Na dojrzałych rynkach europejskich dobrze zaplanowane kampanie tego typu uzyskują response rate na poziomie nawet 20-50%  
tłumaczy Michael Banaszczyk.

Do współpracy przy usłudze PinPoint firma Emerson DC zaprosiła renomowane studio animacyjne – POLKA n’ TANGO. Zespół grafików i animatorów POLKA n’ TANGO od kilkunastu lat zajmuje się kreacją oraz produkcją filmów animowanych i reklamowych dla agencji reklamowych, domów mediowych oraz konkretnych marek, m.in.: Saatchi&Saatchi, McCann-Erickson, LOWE, BBDO, Leo Burnett, Publicis, ORANGE czy PZU.

Emerson Direct Communication posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie kompleksowych usług direct mailingowych i obecnie jest największym, niezależnym lettershopem w Europie Śrdokowo-Wschodniej. Firma posiada innowacyjne centrum zarządzania danymi oraz korespondencją. Jako jedyna w kraju zapewnia pełną obsługę, która obejmuje: mailingi transakcyjne, mailingi promocyjne, komunikację  multikanałową, fulfillment oraz logistykę. Spółka Emerson Direct Communication została wydzielona w 2014 roku ze spółki Emerson i należy do Grupy Kapitałowej Emerson.

Połączenie doświadczenia Emerson DC w marketingu bezpośrednim oraz doświadczenia POLKA n’ TANGO w animacji pozwala na wprowadzenie na rynek kompleksowej usługi najwyższej jakości.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS