Carrefour Polska - właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, wspiera edukację sportową wśród swoich najmłodszych klientów. Sport odgrywa ogromną rolę w edukacji dzieci, uczy ich zachowań „fair-play” oraz współdziałania w grupie rówieśniczej.
O tym, że sport to również doskonała zabawa dla całej rodziny będzie można się przekonać podczas wyjątkowego pikniku organizowanego w centrum handlowym „Galeria Głogów” w dn. 23 i 24 sierpnia w godz.: 12:00-17:00
Na parkingu przed galerią powstanie profesjonalne miasteczko sportowe podzielone na strefę rowerową raz strefę plażową. W pierwszej z nich, będzie można odświeżyć swoją wiedzę o przepisach ruchu drogowego, dowiedzieć się w co powinien być wyposażony rower, by zapewnić bezpieczeństwo kierującemu, a także skorzystać z bezpłatnego znakowania jednośladów.
W strefie plażowej odbędzie się natomiast pokaz przygotowany przez ratowników medycznych, a wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w warsztatach pierwszej pomocy. Dodatkowo dla miłośników lekkoatletyki przygotowano turniej piłki siatkowej oraz rozgrywki badmintona.
Profesjonaliści podpowiedzą również, jak należy spakować plecak wybierając się w góry, a także jak zachować się w lesie, gdy istnieje ryzyko pożaru. Ponadto goście lubiący sporty ekstremalne będą mogli wziąć udział w wyścigach w kuli sferycznej oraz zweryfikować siłę własnych mięśni na ściance wspinaczkowej.
Wszyscy, którzy w tych dniach odwiedzą centrum handlowe „Galeria Głogów” otrzymają mistrzowskie karty uprawniające do zbierania pieczątek i zdobywania kolejnych sprawności sportowych.
Na pikniku stroje sportowe nie są obowiązkowe, choć mile widziane. A gdy sport, rywalizacja i zabawa pozbawią uczestników imprezy wszelkich sił, nowego ducha i energię tchnie w nich bezmiar waty cukrowej serwowanej bez ograniczeń przez cały czas trwania imprezy!
Centra handlowe Carrefour to miejsca, które na co dzień łączą w sobie ofertę handlową z ofertą edukacyjną, realizowaną w ramach różnych programów interaktywnych, skierowanych głównie do dzieci w wieku szkolnym. Na ich terenie cyklicznie odbywają się wystawy, warsztaty oraz spotkania z doświadczonymi animatorami.
Centra handlowe Carrefour Polska
Carrefour Polska – właściciel i zarządcasieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także sieć galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.