W ramach akcji, we współpracy z Instytutem Studiów Podatkowych, Nordea PTE stworzyła portal informacyjny www.planemerytalny.pl/ostatnidzwonek, który zawiera kompendium wiedzy na temat systemu emerytalnego, rozwiązań mających na celu zapewnienie wyższego przychodu na emeryturze, a także ulg podatkowych. Internauci znajdą na stronie wyczerpujące informacje m.in. na temat III filaru, niezbędnik i kalendarz podatnika, jak również porady ekspertów odnośnie obowiązujących zasad rozliczeń podatkowych za 2012 rok.
„Oszczędzanie na przyszłość powszechnie kojarzy się z wieloma wyrzeczeniami, których efekty i benefity widoczne są dopiero po długim czasie. W organizowanej przez nas akcji, chcemy zwrócić szczególną uwagę na bieżące korzyści podatkowe, a jednocześnie budować świadomość odnośnie konieczności posiadania dodatkowego zabezpieczenia emerytalnego” powiedział Tomasz Głodowski, Dyrektor Marketingu i PR Nordea PTE S.A.
Patronami medialnymi akcji są Radio PiN oraz portal finansowy Inwestycje.pl.
Za działania PR realizowane w ramach akcji „Ostatni dzwonek” odpowiada WALK PR.