z najnowszymi, współczesnymi trendami – mówi Tomasz Kosiński, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA. – Nowy system identyfikacji wizualnej, którego wprowadzenie poprzedzone zostało szeregiem badań i analiz, jeszcze lepiej niż dotychczas pozwala podkreślić atrybuty produktów MAGNAT i stanowi zapowiedź nowych trendów rynkowych – dodaje Tomasz Kosiński.
MAGNAT, śledząc najmodniejsze koncepcje aranżacyjne, corocznie wprowadza nowe rozwiązania w stylizacji wnętrz. Pierwszym produktem, który będzie dostępny w zmienionej szacie graficznej, jest ceramiczna farba do wnętrz trzeciej generacji, wyprodukowana przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM (CS 3G) – MAGNAT CERAMIC.
Marka MAGNAT została stworzona z myślą o osobach poszukujących wyjątkowych rozwiązań, ceniących jakość, piękno i stylowe aranżacje. MAGNAT oferuje szeroką gamę produktów, m.in. farby emulsyjne, systemy dekoracyjne, szablony malarskie oraz profesjonalne narzędzia do malowania.
Kreacje nowego wizerunku marki MAGNAT - identyfikację i opakowania przygotowało studio projektowe Well-Rounded Design.