Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-03-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

NEONET otwiera 4 nowe sklepy w dużych miastach: flagowy salon we wrocławskim Sky Tower oraz 3 lokalizacje w Łodzi

NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV AGD I IT, otworzy w przeciągu najbliższych 2 tygodni cztery nowe lokalizacje, tym razem w dużych miastach. Sieć, która jest rynkowym liderem w segmencie poniżej 200 tysięcy mieszkańców, sięga tym samym po nowe lokalizacje: obszary wielkomiejskich osiedli. 20 marca (czwartek) we Wrocławiu otwarty zostanie sklep w prestiżowej galerii handlowej Sky Tower - salon będzie jedną z najbardziej spektakularnych inwestycji NEONET w Polsce, zaprojektowano w nim m.in. bardzo dużą przestrzeń ekspozycyjną, strefy multimedialne i wyjątkowo szeroki asortyment. Już 27 marca otworzą się natomiast aż 3 sklepy w Łodzi, zlokalizowane dogodnie dla mieszkańców dużych łódzkich osiedli. Oprócz specjalnych promocji cenowych, sieć przygotowała z tej okazji szereg atrakcji dla mieszkańców. Na odwiedzających czekać będą m.in. pokazy kulinarne z udziałem mistrzów kuchni oraz degustacje, a we Wrocławiu uruchomiona zostanie także specjalna strefa gracza.

 

 

Wrocławska spółka jedną z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV AGD IT

 

NEONET to pionier rynku i jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży detalicznej i hurtowej sprzętu RTV, AGD i IT. Wywodząca się z Wrocławia spółka przez ostatnie lata konsekwentnie wzmacniała pozycję lidera w swoim segmencie rynku, koncentrując się głównie na ekspansji w lokalizacjach poniżej 200 tysięcy mieszkańców. Rozbudowie sieci towarzyszyły także kolejne modernizacje – przede wszystkim nowe rozwiązania w formacie sklepów oraz stałe poszerzanie asortymentu i oferty usług dodanych. W ubiegłym roku firma obchodziła 10-lecie - na przestrzeni tych lat w sklepach NEONET zrealizowano łącznie ponad 10 mln transakcji. Od początku istnienia spółce towarzyszy filozofia pod hasłem „U nas najdroższy jest Klient”, a jej rynkowym wyróżnikiem jest najwyższa jakość obsługi, najniższe ceny oraz eksperckie doradztwo. Z początkiem marca NEONET jako pierwsza masowa sieć na rynku wprowadził np. bardzo rozbudowane portfolio usług dodanych – Klienci mogą już nie tylko kupić sprzęt, ale także zamówić jego profesjonalną konfigurację.

 

Najniższe ceny w najwyższym punkcie Wrocławia

 

Salon otwierany w Sky Tower jest trzecim, po lokalizacjach w Astrze i E. Leclerc, sklepem firmy na terenie Wrocławia.

„Otwarcie salonu we wrocławskiej Galerii Sky Tower to dla nas szczególnie ważny biznesowo moment. Po pierwsze – ten bardzo nowoczesny salon będzie flagowym okrętem wprowadzanego w ostatnim okresie nowego formatu naszych sklepów. Stąd też jego prestiżowa lokalizacja właśnie w Sky Tower. Po drugie – prestiżowy punkt w mieście, z którego nasza sieć się wywodzi, to także symboliczny krok w nowym strategicznym kierunku. Jesteśmy już numerem 1 jeśli w segmencie mniejszych miast, poniżej 200 tysięcy mieszkańców – dziś sięgamy także po rynek największych lokalizacji” – mówi Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes Zarządu NEONET.

 

„Wejście Neonetu do Galerii Handlowej Sky Tower jest kolejnym ważnym krokiem w realizowaniu strategii polegającej na uzupełnianiu naszej oferty handlowej. Wierzę w to, iż salon NEONET spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem naszych klientów”  mówi Małgorzata Danek, Prezes Zarządu Sky Tower S.A.

 

NEONET sięga po nowy segment rynku

 

W tydzień po otwarciu wrocławskiego salonu, w Łodzi uruchomione zostaną pierwsze w tym mieście i od razu aż trzy lokalizacje:

·       Inflancka 53, Centrum Handlowe E. Leclerc

·       Ul. Jana Kilińskiego 289 (okolice Kaufland)

·       Ul. Maratońska 109 (okolice ATUT)

 

NEONET, od lat będąc liderem sprzedaży w modelu skoncentrowanym na mniejszych lokalizacjach do 200 tysięcy mieszkańców, sięga tym samym po nowy segment rynku i tworzy ofertę dla mieszkańców największych miast.

 

„Nasza filozofia się nie zmienia. Nadal wybieramy lokalizacje blisko klienta – tak, by w swoim sąsiedztwie mógł zrobić zakupy w standardzie nie ustępującym niczym hipermarketom. Ten model, zakładający modernizację salonów, ciągłe poszerzanie asortymentu, „wydłużenie półki” dzięki platformie neonet.pl oraz bardzo duży nacisk na eksperckie doradztwo i usługi dodane, od lat sprawdza nam się w mniejszych miastach. Dziś chcemy go zaoferować także mieszkańcom tych największych – głównie Klientom, którzy mieszkają w osiedlach poza ścisłym centrum. Nie będą musieli już jeździć po mieście do wielkich galerii handlowych, żeby obejrzeć i kupić sprzęt. W NEONET, po sąsiedzku, znajdą najlepszą, wyselekcjonowaną ofertę, a do tego bardzo dobre doradztwo specjalistów w połączeniu z usługami dodanymi, takimi jak montaż, instalacja, czy konfiguracja komputera” mówi Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes Zarządu NEONET.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS