„Postanowiliśmy się skupić na działaniach edukacyjnych dotyczących różnych bólów brzucha. Chcemy pokazać, co jest przyczyną tych dolegliwości i jak skutecznie sobie z nimi radzić. Nasza nowa komunikacja ma zachęcić do stosowania No-Spy na różne dolegliwości w obrębie brzucha, które mogą objawiać na przykład wzdęciem, kłuciem lub chociażby uczuciem gniecenia w brzuchu. W nawiązaniu do tych symptomów, nowa komunikacja No-Spy będzie skupiona wokół hasła „Na różne rodzaje bólów brzucha.” - dodaje Karolina Rusinek, Category Manager w firmie Sanofi-Aventis odpowiedzialna za markę No-Spa.
W Polsce przygotowany przez Publicis spot telewizyjny ukaże się na kanałach należących m.in. do stacji: TVP, TVN, Polsat.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Asia Bednarkiewicz (Creative Group Head), Marek Preiss (Senior Copywriter), Ola Kowalczyk (Broadcast Producer), Justyna Pyzik (Senior Strategic Planner), Kamila Roszkowska (Group Account Director), Diana Świątek (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Karolina Rusinek (Category Manager CHC), Mireille Bertrand (Pain, Cough & Cold, Allergy Category Director). Reżyserem spotu jest Johny Cohen. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiedzialny jest ZenithOptimedia.
Agencja Publicis współpracuje z Sanofi, właścicielem marki NO-SPA, od 2004 roku. Za skuteczność działań w 2012 roku agencja otrzymała srebro w konkursie EFFIE za kampanię „Wzorki” zrealizowaną dla produktu NO-SPA.
Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem: http://youtu.be/v8uApgBY4I4