In My Opinion, w skrócie IMO to innowacyjny projekt dedykowany strefie handlowo – usługowej. Jego celem jest promowanie zachowań skutkujących poznaniem opinii Konsumentów i wdrażaniem ich sugestii. Misja IMO odpowiada potrzebom dwóch sfer – Firm i Konsumentów:
- skupia Liderów - Firmy, które dążą do najwyższej jakości obsługi swoich Klientów,
- jest narzędziem badania wiarygodnych opinii,
- umożliwia sprawną, otwartą komunikację pomiędzy Firmą a Konsumentami.
Udział w projekcie IMO oznacza otwarcie Firmy na potrzeby Klientów i dopasowanie się do konkretnych oczekiwań. Dzięki wdrożeniu sugestii Konsumentów Firma staje się synonimem wysokiej jakości usług, innowacyjnego podejścia do potrzeb Konsumentów i dążenia do ich pełnej satysfakcji.
Jak działa IMO?
- Dołączając do programu Firma otrzymuje zestaw identyfikacyjny: naklejki do oznakowania lokalu, stojak i wizytówki. Staje się częścią projektu IMO, a tym samym potwierdza, że opinia Klientów jest naprawdę ważna.
Profil Firmy pojawia się na stronie imo.pl, przez co staje się widoczny dla grona Klientów zainteresowanych najwyższą jakością. - Odwiedzając lokal Klienci otrzymują wizytówki zawierające instrukcję dodawania opinii. Dzięki komentarzom Konsumentów Firma uzyskuje kluczową informację zwrotną: poznaje potrzeby Klientów, odkrywa atuty i mankamenty swoich usług. Zyskuje wiarygodne źródło informacji, które stanowi gotowy plan efektywnego rozwoju.
- Właściciel Firmy jest w stałym kontakcie ze swoimi Klientami – może odpowiadać na ich pytania i wątpliwości zawarte w opiniach, przesyłać informacje o promocjach i nowościach. IMO udostępnia wygodne narzędzie komunikacji, które można wykorzystywać na wiele sposób.
Jakie korzyści przynosi udział w IMO?
Przede wszystkim: Firma staje się Ekspertem w zaspokajaniu potrzeb Konsumentów. Zyskuje ich zaufanie, a oni umacniają jej wizerunek. Wykorzystuje skuteczną formę reklamy – rzetelne opinie Klientów, a jednocześnie poprawia swoją widoczność w sieci. Zwiększa zainteresowania swoimi usługami, a tym samym pomnaża wpływy.
Firmy, które jako pierwsze dołączyły do programu IMO to Poliklinika Ginekologiczno – Położnicza Arciszewcy, restauracja Sztuka Mięsa oraz salon fryzjerski Twój Styl. [Ich historie sukcesu potwierdzają, że wnikliwe słuchanie Klientów i odpowiadanie na ich sugestie stanowią podstawę efektywnego rozwoju.] PR & Marketing Manager Polikliniki – Marta Arciszewska–Kasprzak podkreśla: „Dążąc do utrzymania wysokiego poziomu obsługi, staramy się coraz lepiej poznawać naszych pacjentów. Dlatego przyłączyliśmy się do programu In My Opinion, który pozwoli na jeszcze wygodniejsze i bardziej przejrzyste wyrażanie swoich opinii, a dzięki temu Poliklinika pozostanie wyjątkowym miejscem, które zmienia się dla swoich pacjentek.”
[Szczegółowe informacje są dostępne na stronie imo.pl]