Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-09-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

foodpanda przejmuje brazylijski Entrega Delivery

foodpanda, jeden z największych serwisów do zamawiania jedzenia na świecie, przejmuje swojego brazylijskiego konkurenta - platformę Entrega Delivery. Połączenie sił tych dwóch serwisów ma zapewnić im pozycję lidera na rodzimym rynku.

Fuzja brazylijskiego oddziału foodpanda z Entrega Delivery spowoduje, że serwis należący do największego inkubatora startupów na świecie – Rocket Internet, będzie oferował najbardziej rozbudowaną ofertę w Brazylii. Usługa sygnowana logo foodpanda będzie dostępna w ponad 30 miastach, oferując dostawy posiłków z ponad 2000 restauracji. 

Marcelo Ferreira, dyrektor zarządzający foodpanda w Brazylii mówi „Przejęcie Entrega Delivery to kolejny krok do osiągnięcia naszego celu, jakim jest pozycja lidera na 40 rynkach, które obsługujemy i zapewnienia najwygodniejszego sposobu zamawiania jedzenia, niezależnie od tego gdzie obecnie przebywa nasz Klient. Cieszymy się, że Entrega Delivery dołączyła do rodziny foodpanda.” –  kończy Ferreira.

Serwis Entrega Delivery rozpoczął działalność w miastach Campinas i Belo Horizonte, współpracując z ponad 400 restauracjami w obu miastach. Założyciel i CEO Entrega Delivery, Eduardo Penna komentuje: „Entrega Delivery jest prekursorem na rynku zamówień jedzenia online w Brazylii. Od 3 lat bardzo ciężko pracowaliśmy nad rozwojem naszego serwisu. Międzynarodowe doświadczenie, które posiada nasz partner jest dla nas bardzo cenne
i z pewnością zaprocentuje to w niedługim czasie.”

Podpisana umowa przewiduje, że serwis Entrega Delivery nadal będzie funkcjonował pod niezmienioną nazwą.

 

Jest to kolejne przejęcie foodpandy w ostatnich miesiącach. W czerwcu bieżącego roku foodpanda połączyła siły z rosyjskim liderem rynku zamówień jedzenia online – Delivery Club. Dynamiczny rozwój serwisu w ostatnim półroczu pokazuje duży potencjał zarówno światowego, jak i polskiego rynku zamawiania jedzenia online. Liczby mówią same za siebie – przez pierwsze sześć miesięcy bieżącego roku serwis zanotował w Polsce wzrost liczby użytkowników aż o 64% w porównaniu do drugiej połowy roku 2013.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS