Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem. 16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzą ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum będą wykonywane bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymają również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.
Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.
Mobilne Centra Dentystyczne będą ulokowane na parkingach sklepów sieci Biedronka – partnera akcji. Według szacunków Instytu blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać nawet 48 tysięcy Polaków.
Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.
Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl
O Instytucie blend-a-med Oral-B
Instytut blend-a-med Oral-B od ponad 50 lat opracowuje technologie i rozwiązania poprawiające stan jamy ustnej. Naukowcy Instytutu opracowali przełomową technologię Stannous Complex, która jest wykorzystywana w pastach blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł. Dzięki unikatowemu połączeniu polifosforanów, fluoru i cyny, pasta blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł redukować problemy z dziąsłami w ciągu 2 tygodni.
O firmie Procter & Gamble
Firma Procter & Gamble uczestniczy w I poprawia jakość życia około 4,4 miliarda ludzi na całym świecie, poprzez swoje portofolio cieszących się zaufaniem i znanych z jakości marek. Wśród marek należących do Procter & Gamble znajdują się Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Bonux®, Braun®, Discreet®, Dreft®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head&Shoulders®, Herbal Essences®, Lenor, Londa Professional®, Max Factor®, Naturella®, Olay®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tampax®, Wella®, Wellaton®, Vizir®. Firma działa aktywnie w około 80 krajach, a jej produkty jej marek są dostępne w ponad 180 krajach na świecie. Więcej informacji na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek znajduje się na stronie: http://www.pg.com.