„Życie ma smak” Cisowianki Perlage teraz w kinach (wideo)
Rusza kinowy etap kampanii reklamowej Cisowianki Perlage. Akcję pod hasłem „Życie ma smak” przygotowała firma Polskie Zdroje, do której należy ta marka.
Spot wody Cisowianka Perlage, który trafia właśnie do emisji w kinach z sieci Cinema City, pokazuje uroki wielkomiejskiego życia i nowoczesnych, pewnych siebie ludzi spędzających miło czas w kawiarniach. ). Taki przekaz ma podkreślać elegancję i wysoką jakość tej marki. Reklama pod hasłem „Życie ma smak” latem br. była już pokazywana w telewizji (więcej na ten temat – link).
Spot będzie emitowany przez miesiąc przed wybranymi filmami.
Kampanię we własnym zakresie przygotowała firma Polskie Zdroje, która produkuje Cisowiankę Perlage.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Życie ma smak” Cisowianki Perlage teraz w kinach (wideo)