AXN rozpoczęło kampanię promocyjną nowego serialu „Znaki” (wideo)
Z początkiem października rozpoczęły się działania promocyjne wspierające premierę serialu „Znaki”, będącego najnowszą lokalną produkcją AXN. Kampania skupia się na działaniach w telewizji, internecie i prasie, ale stacja wykorzystuje również reklamy outdoorowe.
Kampania telewizyjna obejmuje 30-sekundowe spoty, wizerunkowy - promujący jesienną ramówkę AXN i produktowy - promujący serial „Znaki”. Są one emitowane na kanałach z grup Polsat i TVN.
W internecie kampania promocyjna serialu obejmuje formaty displayowe, w tym formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. „Znaki” są promowane m.in. na takich portalach jak onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, Filmweb i Wirtualnemedia.pl. Kampanię online uzupełniają działania w wyszukiwarkach.
Działania promocyjne w prasie skupiają się na obecności w TV guidach i są prowadzone w tygodnikach z grupy Bauer („Tele Tydzień” i „To&Owo”). Serial promowany jest również w tygodniku „Newsweek”.
Kampania outdoorowa to reklamy typu city light zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Wrocławiu i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.
Partnerami strategicznymi serialu są Skoda Polska, mPTech, Allegro, Ubisoft i Bakoma. Skoda Polska zaprezentuje w serialu swój najnowszy SUV, Kodiaq; firma mPTech pokaże wzmocnione telefony - HAMMER i modele myPhone; Allegro przedstawi atrakcyjność swojego Serwisu dla użytkowników w różnym wieku; Ubisoft ulokuje dwie ze swoich gier, Assassin’s Creed Odyssey i Rainbow Six, a Bakoma - jogurt Bakoma Men.
„Znaki” od 10 października w AXN
Akcja „Znaków” będzie toczyć się w Górach Sowich. Po latach od tego, jak w tajemniczych okolicznościach zginęła studentka i nie udało się ustalić okoliczności jej śmierci, w tej samej miejscowości dochodzi do kolejnej zbrodni. Śledztwo prowadzi komisarz Trela (w tej roli Andrzej Konopka), który, by dotrzeć do prawdy, musi przełamać zmowę milczenia panującą w miasteczku.
Serial wyprodukowany przez ATM Grupę ma być połączeniem kryminału z elementami mystery i thrillera obyczajowego. Będzie składał się z 8 odcinków, które będą emitowane w środy o godz. 22.00, począwszy od 10 października br.
Średni udział AXN w Polsce w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł 0,39 proc.
Dołącz do dyskusji: AXN rozpoczęło kampanię promocyjną nowego serialu „Znaki” (wideo)