Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” z największym spadkiem
W lutym 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił „Men’s Health”, który utrzymał się na pozycji lidera.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2015 roku wyniosła 48 252 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 20,58 proc. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 0,41 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 497 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,28 proc. do 26 397 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 13,02 proc. do 24 197 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. zmalał o 17,29 proc. do poziomu 22 975 egz.
luty | ||||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 160 | 48 252 | 48 252 | 98 160 | 60 756 | 60 756 |
Playboy | 70 000 | 35 497 | 35 497 | 70 000 | 35 644 | 35 644 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 60 000 | 26 437 | 26 397 | 65 000 | 28 468 | 28 468 |
Logo | 64 000 | 26 364 | 24 197 | 56 900 | 29 416 | 27 819 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 42 470 | 25 367 | 22 975 | 50 398 | 30 128 | 27 779 |
Również w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo” - było to 19,21 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 160 | 48 252 | 48 252 | 98 230 | 58 703 | 58 703 |
Playboy | 70 000 | 35 497 | 35 497 | 70 000 | 38 794 | 38 794 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 60 000 | 26 437 | 26 397 | 60 000 | 27 464 | 27 464 |
Logo | 64 000 | 26 364 | 24 197 | 65 700 | 31 788 | 29 952 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 42 470 | 25 367 | 22 975 | 41 998 | 30 498 | 27 832 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” z największym spadkiem