SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska goni Onet

WP wprowadza usługi społecznościowe oraz zamierza wykorzystywać synergię w oparciu o grupę TP/France Telecom - zapowiada D. Herburt-Heybowicz, członek zarządu Wirtualnej Polski.

Wirtualna Polska zanotowała w ostatnim czasie znaczny wzrost użytkowników i reklam. W kwietniu br. polski rynek internetowy liczył ok. 12,5 mln użytkowników, z tego 8,4 mln odwiedziło WP (dla porównania: Onet - 9,4 mln, Interię - 6,7 mln). Dzięki temu WP osiągnęła 67% udziałów w rynku (Onet - 76%, Interia - 54%).

WP zamknęła pierwszy kwartał 2006 r. zyskiem netto w wysokości 1,3 mln PLN. W rynku reklamowym w roku 2005 uzyskała wzrost o 5% w stosunku do roku 2004. - Pierwszy raz w historii spółki mamy tak dobre wyniki finansowe, a co najważniejsze z miesiąca na miesiąc ulegają one dalszej poprawie – mówi w rozmowie z wortalem Wirtualnemedia.pl Dominika Herburt-Heybowicz, członek zarządu Wirtualnej Polski.

- Staramy się wykorzystywać potencjał grupy Telekomunikacja Polska i France Telecom - zapewnia szefowa WP.

Wirtualna Polska prowadzi również intensywne prace nad serwisami społecznościowymi, tzw. user generated content. Szczególną uwagę zwraca na jeden z najważniejszych internetowych trendów - blogi.

Największym powodzeniem spośród serwisów WP cieszą się: Poczta, Wiadomości, Sport, Rozrywka, sklep z plikami mp3 oraz czat i blogi.

Portal tworzy także własne serwisy tematyczne i okolicznościowe, takie jak Kobieta czy Mundial. Współpracuje z innymi mediami - Telewizją Polsat (serwisy informacyjno-polityczne: "Wydarzenia", "Co z tą Polską" oraz rozrywkowe: "ShowTime", "Chcę być piękna", "TopTrendy"), TV Biznes, Radiem Zet i Polskapresse.

Zapraszamy na rozmowę z Dominiką Herburt-Heybowicz, m.in. o przyczynach "odrodzenia" Wirtualnej Polski oraz sposobach na dogonienie Onetu - więcej.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska goni Onet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl