Weltbild promuje „milion książek po 9,90 zł na lato”
Weltbild Polska rozpoczyna letnią promocję książek, w ramach której wybrane tytuły są dostępne w cenie 9,90 zł. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez wydawnictwo wspólnie z firmami Media Format i RS Media.
Promocja Weltbild Polska pod hasłem „Milion książek po 9,90 zł na lato” potrwa do 25 lipca. Obejmuje ponad 2 tys. tytułów - a łącznie milion egzemplarzy - o różnej tematyce. - Promocja jest przygotowana na duża skalę, ograniczona w czasie. Jesteśmy przekonani, że przyciągnie uwagę konsumentów, a dodatkowo dzięki takim działaniom pośrednio wychowujemy również przyszłych czytelników - przekonuje Paweł Wojciechowski, dyrektor marketingu Weltbild Polska.
Promocję wspierają działania reklamowe obejmujące kanały Weltbild Polska: kolorowy katalog wysyłkowy (w nakładzie ponad 500 tys. egz. miesięcznie), sklep internetowy Weltbild.pl, newsletter wysyłany do ok. 900 tys. subskrybentów oraz plakaty, ulotki, stoły ekspozycyjne i koszulki promocyjne dla sprzedawców w 40 księgarniach własnych wydawnictwa. Ponadto kampania jest prowadzona w mediach zewnętrznych: radiu (RMF FM, RMF Classic, Radio Wawa), internecie (Google, sieci afiliacyjne, Onet, Interia, NK.pl, najpopularniejsze serwisy rozrywkowe) oraz kinach.
Spoty wideo przygotowała firma Media Format, a reklamy radiowe - RS Media, natomiast planowaniem mediów zajął się dział marketingu Weltbild Polska.
Dołącz do dyskusji: Weltbild promuje „milion książek po 9,90 zł na lato”