Warszawa: Radio ZET i Trójka w górę, RMF FM traci
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres maj - lipiec 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie.
Liderem rynku radiowego w Warszawie pozostało w badanym okresie Radio ZET. Stacja zanotowała wzrost udziałów z 15,14 proc. udziału do 17,93 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu znalazła się Trójka (wzrost z 11,35 proc. do 12,14 proc. udziału) a podium zamknęła Jedynka (spadek z 11,55 proc. do 10,27 proc. udziału).
W badanym okresie mocno w dół poszybowały m.in. RMF FM (z 9,42 proc. do 8,38 proc.) oraz Eska Rock (z 4,13 proc. do 2,68 proc. udziału).
WARSZAWA | maj 2010 : lipiec 2010 | maj 2011 : lipiec 2011 |
Radio ZET | 15,14% | 17,93% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 11,35% | 12,14% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 11,55% | 10,27% |
Radio RMF FM | 9,42% | 8,38% |
Radio ESKA Warszawa | 7,23% | 6,86% |
Radio TOK FM | 7,10% | 5,98% |
Radio VOX FM (Warszawa) | 3,90% | 5,05% |
Radio Złote Przeboje Pogoda 100,1 FM (Warszawa) | 5,56% | 4,57% |
Radio Wawa (Warszawa) | 3,50% | 4,20% |
AntyRadio 94 FM (Warszawa) | 2,93% | 2,97% |
Radio RMF Classic (Warszawa) | 2,75% | 2,71% |
Radio Eska Rock | 4,13% | 2,68% |
Radio Maryja | 1,22% | 2,10% |
Radio PiN | 2,39% | 1,91% |
Radio RMF MAXXX (Warszawa) | 1,26% | 1,87% |
Radio CHILLI ZET | 1,91% | 1,82% |
Radio Kolor 103 FM (Warszawa) | 0,89% | 1,77% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 1,87% | 1,72% |
Radio PLANETA FM (Warszawa) | 1,55% | 1,13% |
Polskie Radio dla Ciebie - RDC (Warszawa) | 1,48% | 0,98% |
Radio 103,7 Roxy FM (Warszawa) | 0,61% | 0,67% |
Radio Warszawa | 0,34% | 0,59% |
Radio Plus Warszawa | 0,88% | 0,37% |
Akademickie Radio Kampus (Warszawa) | 0,28% | 0,29% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia | 0,24% | 0,22% |
n= | 1266 | 1273 |
Dołącz do dyskusji: Warszawa: Radio ZET i Trójka w górę, RMF FM traci
Troche mnie martwi nadreprezentatywność radia bzdet, ale cieszy "pozycja" radia dla czarzastego (w skrócie rdc). Jest co robić, pani prezes! A zwiekszenie słuchalności o 10 proc. przy tym poziomie nie powinno stanowić problemu. Wystarczy okolicznym menelom postawić po piwie.