UPC Polska z 1,43 mln klientów na koniec I kwartału. Więcej sprzedanych usług
Na koniec pierwszego kwartału br. UPC Polska miał 1,43 mln klientów, którzy korzystali z 2,99 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej oraz usług telefonicznych.
Sieć UPC Polska na koniec marca 2018 roku miała dokładnie 1 432 600 klientów, czyli o 2,1 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Korzystali oni z 2 989 300 jednostkowych usług (RGU), co oznacza wzrost w skali roku o 33,8 tys.
Z telewizji cyfrowej UPC korzysta 1 026 700 abonentów (wzrost o 16,2 tys. abonentów). Już 530 tys. klientów korzysta z dekodera Horizon, co stanowi 52 proc. wszystkich klientów telewizji cyfrowej UPC (względem końca marca ub.r. nastąpił wzrost o prawie 230 tys. klientów).
Liczba sprzedanych przez firmę usług internetu wzrosła w skali roku o 33,8 tys. do 1 145 200. 452,3 tys. użytkowników internetu korzysta z nowego modemu ConnectBox.
Natomiast liczba sprzedanych usług telefonicznych poszła do góry o 3,8 tys. do 634 000.
UPC podaje, że w całym pierwszym kwartale br. powiększył zasięg swojej sieci o 21,6 tys. mieszkań. Ogółem sieć firmy obejmuje już ponad 3,3 mln gospodarstw domowych (HP).
- W pierwszym kwartale zbliżyliśmy się jeszcze bardziej do 3 milionów usług (RGU), wzmacniając tym samym naszą pozycję rynkową. Zapewniliśmy naszym klientom jeszcze lepszą ofertę, dzięki kolejnemu przyśpieszeniu prędkości internetu, dzięki czemu średnia z jakiej obecnie korzystają wzrosła do 130 Mb/s ze 100 Mb/s w poprzednim kwartale -– mówi Robert Redeleanu, prezes UPC Polska. - To wszystko, wsparte przeprowadzonym we wrześniu 2017 roku rebrandingiem, było efektem ogromnego wysiłku całego zespołu UPC Polska i przyczyniło się do osiągnięcia przez nas rekordowo wysokiego wskaźnika satysfakcji klienta oraz realizacji naszej ambicji, jaką jest umacnianie pozycji marki numer jeden na rynku szybkiego Internetu i telewizyjnej rozrywki - dodaje.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska z 1,43 mln klientów na koniec I kwartału. Więcej sprzedanych usług