Universal McCann obniża prognozę wzrostu nakładów na reklamę
Dom mediowy Universal McCann jako kolejny obniżył prognozę wzrostuświatowych wydatków reklamowych w bieżącym roku.
W swoim raporcie Universal McCann zakłada, że nakłady na reklamęna całym świecie zwiększą się w bieżącym roku o 4,4 procenta. Wgrudniu ubiegłego roku dom mediowy zakładał tutaj wzrost o 4,6procenta - informuje serwis Brand Republic.
Autor raportu Bob Coen (pełniący funkcję wiceprezesa i dyrektorads. prognoz w należącej do Universal McCann agencji Magna) znaczącoobniżył również prognozę odnośnie tegorocznego wzrostu wydatkówreklamowych w USA: z 3,7 do 2 procent.
Coen spodziewa się, że w większości krajów o rozwiniętejgospodarce wzrost będzie skromny i mniej więcej na takim samympoziomie jak w USA.
Pozytywne wieści nadchodzą za to z rynków rozwijających się,takich jak Chiny, Rosja, Indie i Brazylia, dzięki którym światowewydatki na reklamę poza USA zwiększą się w bieżącym roku o 6,3procenta.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Universal McCann obniża prognozę wzrostu nakładów na reklamę