„Ugotowani” gromadzą 1,4 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Po tygodniu emisji „Ugotowanych” program w nowej formule ma średnio 1,41 mln widzów, mniej niż śledziło rok temu w tym paśmie „W11”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z głównymi konkurentami w rynku, ale w grupie 16-49 pokonuje TVP1.
Od września w każdym tygodniu TVN pokazuje cztery odcinki „Ugotowanych”, a każdy z nich poświęcony jest jednemu z bohaterów danej rywalizacji i kolacji przez niego przygotowanej. Poszczególne odcinki formatu emitowane są od poniedziałku do czwartku o godz. 20.50 począwszy od 1 września br. (więcej na ten temat).
Średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków nowej serii „Ugotowanych”. wyniosła 1,41 mln widzów. Przełożyło się to na 8,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,95 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądanym odcinkiem programu w pierwszym tygodniu nowej ramówki był ten czwartkowy, w którym ujawniono zwycięzcę rywalizacji. Zainteresował on 1,64 mln widzów.
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
04-09-2014 | 1 639 647 | 10,85% |
03-09-2014 | 1 455 931 | 9,21% |
01-09-2014 | 1 392 550 | 8,72% |
Dotąd w paśmie „Ugotowanych” nadawano serial docu-crime „W11 - Wydział Śledczy”. W pierwszym tygodnia września ub.r. miał on więcej widzów niż kulinarny show, bo śledziło go 1,99 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 13,34 proc. i 12,09 proc. Natomiast wiosną tego roku „W11” gromadziło średnio 2,09 mln widzów, a jego udział w grupie 4+ wynosił 13,16 proc. Natomiast w grupie 16-49 udział był niższy niż w przypadku „Ugotowanych” i plasował się na poziomie 11,48 proc. (więcej na ten temat).
W czasie emisji kulinarnego formatu TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co daje jej aż 28,92 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (różne programy; 12,22 proc. udziału). Lepiej od TVN wypada również Polsat (filmy fabularne, „Zdrady” oraz „Na krawędzi 2”; 10,05 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN w paśmie emisji „Ugotowanych” jest trzeci. Zdecydowanym liderem również i tutaj jest TVP2, drugie miejsce zajmuje Polsat, natomiast słabiej od TVN wypada Jedynka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 4 548 702 | 28,92% | 24,42% |
TVP1 | 1 922 147 | 12,22% | 9,23% |
Polsat | 1 580 036 | 10,05% | 12,89% |
TVN - Ugotowani | 1 411 271 | 8,97% | 11,95% |
Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” gromadzą 1,4 mln widzów. TVN przegrywa z konkurencją