SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany debiut reality show Bar

Obecna edycja Baru cieszy się większą popularnością niż poprzednie

Od 13 września można w Polsacie oglądać już trzecią edycję reality show Bar. I jak wynika z danych AGB Polska program ten jest chętniej oglądany niż dwie poprzednie edycje. (więcej poniżej)
Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

BAR okres AMR SHR %
4+ 4+ 16-49
BAR I 02-09.03.2002 2 446 652 14,8% 16,3%
BAR II 14-21.09.2002 2 834 516 19,0% 21,4%
BAR III 13-20.09.2003 3 013 545 20,7% 25,0%
Dane: AGB Polska

- Pod względem wyników oglądalności, pierwsza oraz druga edycja Baru okazały się być sukcesem. Jednakże w porównaniu z poprzednimi edycjami start Baru Bez Granic jest jeszcze lepszy. Biorąc pod uwagę pierwszy tydzień(so-pi) premierowych emisji o godz. 20 wraz z sobotnimi Gorącym Krzesłami wszystkich trzech edycji, zdecydowanie największą popularnością cieszył się BAR III. Średnio każdy odcinek Baru III przyciągnął przed telewizory ponad 3 miliony widzów, natomiast w grupie 16-49 wśród widzów oglądających telewizje w czasie trwania Baru Bez granic, średnio co czwarty widz obejrzał Bar - informuje Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowy Polsatu.

A jak Państwo oceniają trzecią edycję Bar-u i szanse tego programu? Zapraszamy do komentowania za pomocą opcji "dodaj komentarz".

Dołącz do dyskusji: Udany debiut reality show Bar

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl