Tyski Pociąg Świąteczny wyrusza w trasę
16 i 18 grudnia w Tychach i w Gdyni rozpocznie cztery kursy Tyski Pociąg Świąteczny. Marka piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) przygotowała dla zwycięzców trwającego konkursu trzy wagony atrakcji.
Jak podaje Kompania Piwowarska, Tyski Pociąg Świąteczny jest pierwszą w Polsce kampanią korzystającą z infrastruktury kolejowej.
Podczas czterech przejazdów pociągu: dwóch na trasie Tychy-Sosnowiec-Tychy i dwóch na trasie Gdynia-Tczew-Gdynia laureaci konkursu zorganizowanego przez markę będą korzystać z atrakcji w wagonach: barowym, sportowym i koncertowym.
W programie przejazdów są m.in.: akustyczny występ Wiktora Dyduły, finalisty The Voice of Poland, nominowanego do Bursztynowego Słowika na Festiwalu Muzyki Polskiej w Sopocie, turnieje piłkarzyków oraz bar z unikatowym wnętrzem inspirowanym 400-letnią historią Tyskich Browarów Książęcych. Znakami rozpoznawczymi Tyskiego Pociągu Świątecznego są czerwone wagony i świetliste neony z hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”.
– Tyski Pociąg Świąteczny to jedyna w swoim rodzaju przestrzeń do przechodzenia na Ty. Zgodnie z platformą marki, celem wspólnej podróży jest doświadczanie bliskości, mimo różnic. Szerzymy ten przekaz w dosłownym i symbolicznym wymiarze – łącząc trasą pociągu południe z północą kraju. Mam nadzieję, że pasażerowie przeżyją z Tyskim chwile, które wspomina się latami – mówi o kampanii świątecznej Łukasz Kling, brand manager Tyskie.
Idea kampanii nawiązuje do przeprowadzonego przez markę Tyskie w 2019 r. pierwszego w Polsce eksperymentu społecznego - instalacji baru w windzie bloku na warszawskich Bielanach. Tyskie ponownie chce przypomnieć Polakom, że każde miejsce i sytuacja mogą zapoczątkować nowe znajomości i wspólne przeżycia.
By wygrać bilety na przejazd Tyskim Pociągiem Świątecznym wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie: www.tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Za produkcję odpowiada TheProduction, konkursem zarządza agencja reklamowa Afekt, zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, za kreację działań 360 odpowiada wiodąca agencja marki - Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
Tyski Pociąg Świąteczny zadebiutował w zeszłorocznej kampanii marki. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Dodatkowo jeden z żywieckich pubów otrzymał w prezencie beczkę świeżo uwarzonego piwa.
Dołącz do dyskusji: Tyski Pociąg Świąteczny wyrusza w trasę