TVN szykuje się do realizacji „Azja Express 3”. „Castingi zakończone, ekipa zebrana”
Stacja TVN jest już gotowa do realizacji trzeciej edycji reality-show „Azja Express”, w którym pary celebrytów będą się ścigać w Ameryce Południowej. - Zakończyliśmy casting, mamy ju pełen skład uczestników - potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, szef programowy TVN.
TVN emituje program w jesiennej ramówce od 2016 roku - w zeszłym sezonie stacja pokazała drugą odsłonę formatu, którą zwyciężyli aktorzy Antoni Pawlicki i Paweł Ławrynowicz. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,42 mln osób, co przełożyło się na 11,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,11 proc. w grupie 16-59.
We wrześniu br. na antenę TVN powróci „Azja Express”, a zdjęcia do programu odbędą się wiosną. Tym razem gwiazdy będą ścigać się w Ameryce Południowej - w Boliwii, Wenezueli i Peru. Stacja skompletowała już uczestników, nieoficjalnie jedną z par będą tworzyć aktorzy Tomasz Karolak i Wojciech Błach.
- Zakończyliśmy casting, mamy już pełen skład uczestników. Ekipa pracująca przy „Agent - Gwiazdy 3” wyprodukowała już wszystko i za chwilę pojedzie na plan „Azja Express 3” - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtulnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
Kolejny sezon reality-show prawdopodobnie zyska nową nazwę, ponieważ nie będzie już realizowany w Azji.
„Azja Express” to reality-show, który prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie, nocleg oraz transport). Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN szykuje się do realizacji „Azja Express 3”. „Castingi zakończone, ekipa zebrana”
Oto, co robilem .......... >>>>>>>>>>>>>>>>>>> wWw.EARn55.com
Niedawno WM podawały, że Trójce spada słuchalność, a RMF-ce wzrasta. Zainteresowanie i tym formatem ( brr ... co za słownictwo ) to tylko dowód na bylejakość i plastikowość odbiorców.