TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Lifetime o 250 proc. do góry
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największy wzrost odnotowała stacja Lifetime, a na czele spadków znalazło się BBC Lifestyle.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie br. wyniósł 0,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do listopada 2015 roku wynik ten się nie zmienił.
Drugi był Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 20,41 proc. i wyniósł 0,59 proc.
Trzecie miejsce, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., zajął TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 20,45 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w listopadzie br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 11. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 10. na 11. Jego wynik zmalał o 20 proc. do 0,04 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
listopad | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,66% | 0,66% | 0,00% |
Polsat Play | 0,49% | 0,59% | 20,41% |
TVN Turbo | 0,44% | 0,53% | 20,45% |
Polsat Cafe | 0,34% | 0,45% | 32,35% |
TLC | 0,30% | 0,34% | 13,33% |
Domo | 0,11% | 0,16% | 45,45% |
Discovery Life | 0,12% | 0,11% | -8,33% |
Polsat Food | 0,11% | 0,10% | -9,09% |
Kuchnia+ | 0,08% | 0,09% | 12,50% |
Lifetime | 0,02% | 0,07% | 250,00% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,04% | -20,00% |
E!Entertainment | 0,02% | 0,03% | 50,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w listopadzie br. wyniósł 0,92 proc., po wzroście o 10,84 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,86 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 34,38 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,65 proc., po wzroście o 4,84 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Domo+ (jego udział wzrósł o 63,64 proc. do 0,18 proc.), a największy spadek odnotowało BBC Lifestyle (było to 28,57 proc. do 0,05 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | Dynamika | |
listopad | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,83% | 0,92% | 10,84% |
TVN Turbo | 0,64% | 0,86% | 34,38% |
Polsat Play | 0,62% | 0,65% | 4,84% |
TLC | 0,39% | 0,49% | 25,64% |
Polsat Cafe | 0,32% | 0,39% | 21,88% |
Domo | 0,11% | 0,18% | 63,64% |
Discovery Life | 0,12% | 0,14% | 16,67% |
Kuchnia+ | 0,07% | 0,10% | 42,86% |
Polsat Food | 0,13% | 0,10% | -23,08% |
E!Entertainment | 0,04% | 0,06% | 50,00% |
BBC Lifestyle | 0,07% | 0,05% | -28,57% |
Lifetime | 0,03% | 0,04% | 33,33% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Lifetime o 250 proc. do góry
Niby jakie?