Travelers odkupił znak firmowy Citibanku
Firma ubezpieczeniowa Travelers odkupiła swój znak firmowy - czerwoną parasolkę - od bankowej grupy Citigroup.
Chociaż Citigroup korzystało ze znaku ponad 10 lat, to Travelers przekonał, że ma do wspomnianego znaku zdecydowanie większe prawo.
Logo w postaci czerwonej parasolki jest związane z marką Travelers od lat 70 XIX wieku i było znakiem firmowym przez ponad pół wieku, aby w 1998 roku trafić do Citigroup.
W zeszłym roku prezes Travelers Jay Fishman rozpoczął starania o odkupienie znaku, który doskonale się komponował z rozrastającą się branżą ubezpieczeniową i profilem firmy.
Travelers jest także zainteresowany nabyciem figury czerwonej parasolki, która znajduje się przed centralą Citigroup w Nowym Jorku, chociaż nie do końca wiadomo, gdzie miałaby stanąć figura.
Jednocześnie firma ubezpieczeniowa zmienia także nazwę z dotychczasowej St. Paul Travelers na krótszą - Travelers.
Nowe reklamy z czerwoną parasolką jako logo Travelers mają być pokazane jeszcze w tym tygodniu.
Dołącz do dyskusji: Travelers odkupił znak firmowy Citibanku