Trachisept w telewizji
W środę rozpoczęła się telewizyjna kampania sponsoringowa preparatu na gardło Trachisept firmy Ozone Laboratories Polska.
Billboardy sponsorskie Trachiseptu to połączenie animacji 3D z ujęciami fabularnymi. Ich głównym tematem jest naturalność składników Trachiseptu (miód i cytryna). Billboardy emitowane będą w TVP1, TVP2 , TVN i Polsacie.
Działania przygotowała agencja Hand Made.Ze strony Ozone Laboratories Polska za realizację kampanii odpowiedzialna jest Dorota Borowska, senior brand manager. W Hand Made kreację spotów opracował zespół kreatywny Agnieszki Trzeciak (graphic designer) i Miłosza Sroki (copywriter). Koordynację działań agencji prowadziła account manager - Karolina Reimus. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Trachisept należy do kategorii ból gardła. Występuje w kilku wariantach smakowych. Obecna kampania jest kontynuacją ubiegłorocznych działań reklamowych prowadzonych w prasie, radio i na materiałach POS. Agencja Hand Made pracuje dla Trachiseptu od września ubiegłego roku, kiedy wygrała przetarg na obsługę tej marki.
Dołącz do dyskusji: Trachisept w telewizji