Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do dwuletniej współpracy
Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na świadczenie usług reklamowych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Planuje wybrać maksymalnie sześć agencji, a umowy z nimi zawrze na dwa lata.
Przetarg Totalizatora Sportowego dotyczy świadczenia usług reklamowych dla wszystkich produktów i marek spółki.
Wybrane w przetargu agencje (ma być ich maksymalnie 6) zajmą się m.in. strategią komunikacji, czyli opracowaniem długofalowej strategii komunikacji wszystkich marek i produktów Totalizatora, opracowaniem operacyjnych planów ich komunikacji, zarekomendują badania marketingowe i inne narzędzia pomiaru efektywności działań. Będą też przygotowywać materiały przeznaczone do emisji w mediach (ATL) oraz BTL. Zajmą się kreacją reklam prasowych, outdoorowych, internetowych, BTL, telewizyjnych, kinowych, radiowych. Do ich zadań należeć ma też opracowanie koncepcji i materiałów, które umożliwią realizację zintegrowanej komunikacji wykorzystującej różnorodne niestandardowe techniki i kanały komunikacji (np. marketing szeptany, media społecznościowe i inne).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencje reklamowe biorące udział w przetargu będą miały do realizacji dwa zadania: już na etapie składania ofert mają przygotować strategię i opracować dwie koncepcje kreatywne dla kampanii rejestracyjnej „Szybkie 600” oraz przygotować strategię i opracować dwie koncepcje kreatywne dla kampanii rejestracyjnej „Gierek”.
Przetarg trwa do 28 lutego br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 10 tys. zł wadium.
Przez ostatni rok Totalizator Sportowy współpracował z sześcioma agencjami reklamowymi: Leo Burnett (Publicis Groupe), Apella, Fat Baby, Havas Creative Group, OS3 i Red8, które wybrał w przetargu na początku ub.r.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencje reklamowe do dwuletniej współpracy