Time zrywa współpracę z Broker FM i RRM
Grupa Radiowa Time zaprzestaje przyjmowania zleceń reklamowych dostarczonych przez firmy Broker FM i RRM.
„2 kwietnia Time zaprzestaje przyjmowania zleceń reklamowych dostarczonych przez firmy Broker FM i RRM. Działania podjęte przez obu brokerów na początku b.r. postawiły nas w sytuacji, w której zmuszeni jesteśmy zakończyć współpracę” – mówi Monika Polewska, PR Time.
Zarząd spółki Time podjął taką decyzję po przeanalizowaniu wyników słuchalności i sprzedaży sieci Radia Eska w pierwszym kwartale 2007 r.
„Nie możemy zgodzić się na sytuację, w której oferta handlowa Radia Eska jest deprecjonowana sprzedażowo przez brokerów radiowych wykorzystujących jej posiadanie jedynie do uwiarygodnienia i uatrakcyjnienia swojego serwisu. Sporadyczność proponowania rozwiązań zawierających Radio Eska i co za tym idzie, słabe wyniki sprzedaży tej oferty przez obydwu brokerów są nieadekwatne do pozycji rynkowej i wyników słuchalności sieci Eski” – mówi Jacek Czynajtis, wiceprezes Time Sp. z o.o.
Przy dwucyfrowym wzroście sprzedaży netto sieci Eska w 2007 roku, wyniki realizowane przez Broker FM i RRM na rzecz tej stacji spadły o 70 proc. Biorąc pod uwagę fakt, iż Eska odbiera wpływy reklamowe RMF-owi i Zetce, zarząd spółki Time uważa, że spadek przychodów generowanych przez Broker FM i RRM wynika z celowego ograniczania klientom dostępu do oferty Eski. Działanie to ma na celu zahamowanie dynamiki rozwoju Radia Eski, stanowiącego najgroźniejszą konkurencję dla duopolu RMF-u i Zetki – czytamy w komunikacie przesłanym portalowi „Wirtualnemedia.pl”.
„Naszym zdaniem Broker FM i RRM faworyzuje stacje z własnej grupy kapitałowej” – dodaje Jacek Czynajtis.
Time wprowadza na rynek ofertę jakościową „Gwarancja wyższego zasięgu”.
- Zapewnia ona wzrost zasięgu w kampaniach zaplanowanych w RMF FM lub Radiu Zet a poszerzonych o Radio Eska w ramach tego samego budżetu - informuje Czynajtis.
Dołącz do dyskusji: Time zrywa współpracę z Broker FM i RRM