Stacje telewizyjne tracą
Stacje telewizyjne tracą z powodu wojny
Na początku wojny widzów wprawdzie przybyło, ale nie przybyło wpływów z reklam. Sieci telewizyjne, które – zwłaszcza w pierwszych dniach konfliktu – rezygnowały niemal całkowicie z normalnego programu, straciły dziesiątki milionów dolarów. NBC przyznała się nawet do 50 mln dolarów strat.
Rosną też w dziesiątki milionów dolarów koszty obsługi wojny, a wydatków nie pokrywają wpływy z reklam. A wszystko dlatego, że firmy rezygnują z kampanii reklamowych, czekając na bardziej sprzyjający okres.
Stopniowo rośnie też znużenie relacjami z frontu. Widzowie coraz częściej przełączają się na normalny program. Spada w związku z tym oglądalność 24-godzinnych programów telewizyjnych. Jak się przewiduje, dopiero kolejne dramatyczne wydarzenia – np. upadek Bagdadu – przyciągną przed ekrany telewizyjne większą widownię.
Inne
Dołącz do dyskusji: Stacje telewizyjne tracą