„Sposób na przerwę” w kampanii Salaterii
W internecie trwa kampania reklamowa sałatek Salateria. W ramach akcji – przygotowanej przez Interactive Solutions i Next – trwa konkurs „Sposób na przerwę”.
Prowadzona obecnie w internecie kampania reklamowa sałatek Salateria ma na celu wykreowanie wizerunku tej marki jako gwarantującej szeroki wybór smaków i wysoką jakość. Głównym elementem akcji jest prowadzony na stronie salateria.pl konkurs „Sposób na przerwę”, do którego przekierowują wykorzystywane w niej przekazy. W zabawie na najciekawsze metody krótkiego relaksu od pracy do wygrania są zestawy sałatkowych miseczek, dzbanki do sosów, a na koniec – dwuosobowa wycieczka do Toskanii.
W ramach akcji reklamy są emitowane w portalu Onet.pl, wyszukiwarkach, komunikatorze Gadu-Gadu, a w serwisie Facebook prowadzony jest profil „Przerwa na sałatkę”. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – i serwis salateria.pl przygotowała agencja Interactive Solutions, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Next.
Dołącz do dyskusji: „Sposób na przerwę” w kampanii Salaterii