Słupy reklamowe wypełnione kwiatami w kampanii TK Maxx (wideo)
Sieć sklepów odzieżowych TK Maxx, w ramach kampanii reklamowej "Szalone możliwości", wykorzystała wnętrze słupów reklamowych.
Kampania w słupach reklamowych jest częścią wiosenno-letniej akcji promocyjnej TK Maxx pod hasłem "Szalone możliwości", zachęcającej klientów do poszukiwania tego, co zaskakujące i nieprzewidywalne w świecie pełnym przewidywalności.
Słupy zostały wyklejone wewnątrz kolorowymi kwiatami, z których wystają nogi modelki. Przez cały maj kampanię będzie można zobaczyć w Warszawie na czterech słupach u zbiegu ulic Ludna i Kruczkowskiego, Marszałkowska i Królewska, Pl. Bankowy i Al. Solidarności oraz na ul. Tamka 36.
Jeśli chodzi o całą kampanię TK Maxx, kreacją reklam zajęła się agencja Wieden+Kennedy, za realizację działań (m.in. planowanie i zakup mediów) odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a za aktywności public relations i w social media - agencja Ogilvy PR. Natomiast produkcją i realizacją kampanii w słupach reklamowych zajęła się firma AMS.
Dołącz do dyskusji: Słupy reklamowe wypełnione kwiatami w kampanii TK Maxx (wideo)