Silesia City Center będzie się reklamować surrealistycznie
Tegoroczne działania reklamowe Silesia City Center będą utrzymane w stylistyce surrealistycznej. Pierwsza kampania przebiega pod hasłem „Krystaliczne wyprzedaże”.
Nowa linia kreatywna reklamowa śląskiego centrum handlowego Silesia City Center jest połączeniem bajkowego świata i futurystycznej wizji przestrzeni. Najważniejszym elementem są postać zjawiskowej kobiety oraz jaskrawe figury geometryczne.
Grafiki w takiej surrealistycznej stylistyce będą wykorzystywane we wszystkich tegorocznych kampaniach reklamowych Silesia City Center. Mają one podkreślać wielowymiarowość tego centrum, łączącego w sobie modę, rozrywkę i lifestyle Uzupełnieniem przekazów będzie claim „Nowy wymiar wrażeń”, którego celem jest z kolei odzwierciedlanie rozbudowy Silesia City Center rozpoczętej w 2010 roku. Kreację przygotowała agencja Madeinbrain Studio, a zdjęcia wykonał Wojciech Wojtczak.
Pierwsza kampania Silesia City Center wykorzystująca nową linię kreatywną już ruszyła – pod hasłem „Krystaliczne wyprzedaże” reklamuje sezonowe wyprzedaże. Kolejne działania będą prowadzone w kanałach ATL i BTL oraz mediach społecznościowych. Jednocześnie w odpowiedni sposób zmieniono już stronę internetową tego centrum.
W ub.r. kampanie reklamowe Silesia City Center były utrzymane w stylistyce impresjonistycznej i oparte na claimie „Wyraź siebie” (więcej na ten temat – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zmysl-okazji-w-kampanii-silesia-city-center).
Dołącz do dyskusji: Silesia City Center będzie się reklamować surrealistycznie
Bo reklamy tegoroczne to straszny koszmaryzm i kseryzm (patrz reklamy pewnej włoskiem marki kawy na L).