SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

387 tys. widzów trzeciego sezonu serialu „Szadź” w TVN

Trzeci sezon serialu „Szadź” w TVN ogląda średnio 387 tys. widzów, o 418 tys. osób mniej niż pokazywana niemal dwa lata temu druga odsłona produkcji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Premierowe odcinki serialu „Szadź 3” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 3 września br. Średnia widownia produkcji do 17 września wyniosła 387 tys. osób, co przełożyło się na 3,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,64 proc. w grupie 16-49 i 3,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 441 tys. oglądających.

Dla porównania, drugi sezon „Szadzi”, emitowany od 17 do 31 października 2021 roku oglądało 805 tys. osób, przy udziałach wynoszących 6,65 proc. w grupie 4+, 7,47 proc. w 16-49 i 6,94 proc. w 16-59. Serial stracił 418 tys. oglądających.

W głównych rolach Maciej Stuhr i Aleksandra Popławska

„Szadź” to thriller z wątkiem kryminalnym w tle, w którym w głównych rolach występują Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska. Fabuła trzeciego sezonu skupia się wokół wydarzeń rozgrywających się rok po próbie zamordowania Lilii i ucieczce Piotra. Wolnicki żyje w ukryciu w małej miejscowości. Dla lokalnych mieszkańców to tajemniczy nieznajomy, który stara się poukładać swoje życie na nowo. Jego mroczna natura nie daje jednak o sobie zapomnieć.

W obsadzie „Szadzi 3” oprócz Macieja Stuhra i Aleksandry Popławskiej ponownie znaleźli się: Bartosz Gelner, Karolina Gorczyca, Anna Cieślak, Anna Ilczuk, Mirosław Zbrojewicz, Wiktor Piechowski oraz Marek Kalita.

Do nich dołączyli: Magdalena Popławska (siostra Aleksandry Popławskiej), Jowita Budnik, Aleksandra Skraba, Dariusz Chojnacki, Piotr Trojan, Lesław Żurek, Diana Zamojska oraz Sebastian Pawlak. Produkcja w piątek, 2 września ub.r. zadebiutowała w Player.pl.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: 387 tys. widzów trzeciego sezonu serialu „Szadź” w TVN

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Masakra jak telewizja upada. Jeszcze ze 2 lata daję i przekroczenie 500 tysięcy widzów nowym serialem będzie sukcesem.
42 1
odpowiedź
User
goutt
Masakra jak telewizja upada. Jeszcze ze 2 lata daję i przekroczenie 500 tysięcy widzów nowym serialem będzie sukcesem.

już jest.Za 2 lata 500K będzie nie osiągalne
0 0
odpowiedź
User
Opo
Zależy od serialu. No i co to za radocha jak reklamy trwają dłużej niż sam serial. Podczas przerwy reklamowej spokojnie możesz obejrzeć u konkurencji jakiś dokument a jak będziesz pamiętał żeby wrócić na tvn to i tak nic nie stracisz bo po reklamach autopromocja leci a to extra 5 min jak nie więcej .
0 0
odpowiedź